Igre 1950 & 1960

Bez moderne zabave , kao što su video igara i računala , igre 1950-ih i 1960-ih usmjerena na mentalne i fizičke sposobnosti . Igre sredinom stoljeća također često sudjeluje u timskom radu. Iako je dječja mašta mogla biti njegovan igrajući na svome, i mnogi od popularnih igara na ovim desetljećima sudjelovala su dva ili više igrača , bilo da jetrivijalnost ili hula hoop natječaj , ilipopularna igra na ploči vremena . Mentalne igre

Igre u 1950-ih i 1960-ih često testirali mentalne sposobnosti sudionika . Kvizovi igre , u cjelini , široko su igrali svih uzrasta . Igre u televizijskim emisijama bili su popularni u sve većem iznosu od kućanstava s televizora , idom verzija ” Što je moje Line ? ” ( 1950-1967 ) imao je mnoge na auto izlete i kod kuće . Poznat kao ” 20 pitanja “,igra tijekom 1950-ih i 1960-ih je izgrađena na show premisa nagađanje nečiju Okupacija u 20 pitanja i mogla uključiti širu cilj nagađanje samo o ništa” to ” osoba koja je razmišljao . Amerikanci od određene dobi će prepoznati pitanje : ” Je li veći od košarice za kruh ? ” koji je made by popularne klasični američki humorist Steve Allen na kvizu i ostao jedna od glavnih ideja ” 20 pitanja ” home varijacija .

Hula Hoop

Fizička natjecanja i utrke su bile popularne u 1950-ih i 1960-ih , ihula hoop je često bio ispred i centra . Korištenje havajski hip – akcijski ples kao inspiracija ,hula hoop je prodali kao lagani plastični obruč u raznim bojama po vremenu . Hula hoop je okrenuo tijelo na bok u pokretu koji ga drži kovitla dokigrač mogao zadržati ide . To je , na neki način ,” hip ” verzija gumi-gumi . Hula hoop može se koristiti i kao solo i timski utrke igre gledajući tko bi mogao zadržati hula hoop vrtećinajduža .

Društvene igre

verzija današnje video igre sredinom stoljeća, bio je igrana ploči . Čak i uz igre na ploči , igrači testirali svoje mentalne i fizičke sposobnosti . Popularna igra na ploči u to vrijeme bio ” Rad “, objavio igračaka Hasbro 1965 . ” Rad ” je potrebno igra igrača dohvatiti unutarnje dijelove tijela iz karaktera pod nazivom ” šupljina Sam ” bez dodirivanja obrise svaki dio i sondiranje buzzer . To su uključeni strpljenja i mirnu ruku . Igrači saznaje dijelove tijela , a također vježbanje spretnost .
Retro

Danas , retro je popularan u sve, od odjeće do kuće dizajna , a to uključuje i igre . Dok su neki 1950-ih i 1960-ih godina igre, kao što su hula hoop natjecanja i trivijalnost igre , ostao je u igri preko desetljeća , drugi uživaju novi život . Ironično , danas je nova tehnologija je odbila taj interes na mnogo načina ; retro igre su sada široko dostupni mobilnih aplikacija i društvenih medija potiče cross- igru retro igre poput Scrabble .

Odgovori