Loopz Pravila igre

Mattel je Loopz ispitivanja igrača sposobnost remiksirati glazbu , ponavljam sekvence i držati korak s brzo mijenjaju svjetlosnih uzoraka . Preporučuje se za dobi od 7 i više godina ,igra ima Bez diranja ; a , senzori pokupiti pokrete ruku igrača jer ih val kroz petlje koje bljesak svjetla i čine zvukove . Pravila za sedam Loopz načinima pomoći igračima kao što su rješavanje i jednog igrača i igre za više igrača . Napravite — pratiti modu

Igrači oponašaju svjetlosne obrasce za stvaranje pjesmu u ” muzikologiju . ” U ovoj single-player igri , Loopz prikazuje slučajne svjetlosne obrasce i svira instrument kao pratnju . Nakon svakog uspješnog imitacija uzorkom , igrači čuju rad su upravo dovršen . Loopz onda igra još jedan svijetli dijelovi s različitim instrumentima pratnju . Ovaj ciklus se nastavlja sve igrače potpunih pet mjernih uzoraka, a nakon toga se čuju punu stazu . Trorazinski igrazavršava, ako igrači napraviti tri pogreške u obrascu .

Freestyle Modes

Igrači remix glazbu u ” freestyle DJ-a. ” U ovoj nekonkuretnog single-player igri , igrači odabrati pjesmu i mašu rukama kroz četiri petlje izmjenjivati ​​glazbu koja svira . Osim prebacuje svoje ruke iz jedne petlje na drugo , igrači mašu rukama kroz dvije petlje istovremeno proizvoditi specijalne efekte kao što su ogrebotine .

” Music Studio ” izazove igrači svladati ljestvicu 10 bilješke o instrumentu . U ovoj nekonkuretnog single-player igri , igrači mašu rukom kroz petlje stvaranje zvukove instrumenta . Igrati bilješke od najniže do najviše , igrači slijediti naznačenu petlje uzorak .
Pattern – Mimic Načini

” Ponovite Beat ” izazove igrači pamtiti svjetlosne obrasce . U ovoj single-player igri , igrači ponoviti svjetlosne uzorke kako ih petlje treptati . Kao igrači pokušati ponoviti redoslijed treperi svjetlima ,igra se nastavlja napadati i više treperi svjetlima na izazov . Po završetku 10 upute , igrači premjestiti na sljedeću razinu . Igrači dobivaju srebrnu , zlatnu ili platinastu medalju ovisno o njihovom uspjehu u ovoj tri razine igre .

Dva igrača izgraditi glazbeni slijed i pokušati zapamtiti uzorak u ” Versus modu . ” Nakon što je jedan igrač valova rukom kroz bilo petlje ,drugi igrač ponavlja provjeru. Zatim , drugi igrač valovi joj ruku kroz bilo petlji , dodao još jedan redak u obrascu . Igra se nastavlja na ovaj način , s igračima ponavljanje uzoraka i dodavanje upite . Igra završava kadaigrač napravi tri pogreške . Igrač s najviše točnih oponaša pobjeđuje .

Reflex – Tester Načini

Loopz izazove igrača kako bi se s rotirajućim svjetlima u ” Reflex Učitelja . ” Igrači rezultat uspješnih pogodaka , ako ih premjestiti svoje ruke kroz treperi petlje prije nego se svjetla ugase . U single-player igri , igrači moraju postići minimalni broj pogodaka za prelazak na sljedeću razinu . Igrači moraju zabiti 50 pogodaka u trećoj razini završiti igru . U multiplayer igri , igrači se izmjenjuju i pokušati zabiti što više pogodaka što je više moguće u 30 sekundi . Igrač s najvećim brojem bodova .

Igrači pokušati reproducirati glazbu u ” Rhythm i protoka . ” U ovoj single-player igre , pjesme početi ispočetka ako igrači ne mašu rukom kroz petlju prijeugasi ili ako su mahati rukom kroz krivu petlju . Igrači prelazak na sljedeću razinu , akopjesma igra bez prekida u trajanju od 30 sekundi . Igra završava, ako igrači čine šest pogrešaka tijekom pjesme . Igrači dobivaju srebra , zlata ili platine medalju , ovisno o njihovoj izvedbi .

Odgovori