Game Master Opis posla

igra majstor jeosoba koja vodi uloga igranje igra za grupu igrača . Igra je enjoyability i uspjeh određuje sposobnost igra majstora i iznos pripremaigra majstor je učinio za igru . Dok seigra majstor jeizazovna uloga , zahvala od zahvalnih igrača može napravitiposao kao nagrada za igru ​​gospodara , jer je za igrače . Pick sustava

igra majstor odluči kakvu vrstu utakmice će se igrati i što regulacijskih sustava zahtijeva . Igra majstor može odabrati da koriste sustav igre kao što je predviđeno , ili je on svibanj izabrati za ugađanje pravila kako bi se stvorili neku vrstu igre on ili ona osjeća će bitinajveći užitak za igrače kao i igra majstora .
Planirajte kampanju

igra majstor stvara ili određuje svijet u kojem se cijela kampanja , ili seta pojedinim sjednicama , će se održati . Razmatranja uključuju kakav tehnologije ili magija je dostupan igračima , kakav okoliš Počinju u , i kakva stvorenja koje se mogu susresti u svojim avanturama . Čestokampanja pokušava dovesti do vrhunac trenutak u kojem su igrači postigli veliki zajednički cilj .
Predvidjeti probleme

Pokušajte predvidjeti gdje se igrači mogu zalutati u igri i shvatiti kako ih možete upravljati daleko od takvih trenutaka . Shvatiti što pomoćna tragove moglo biti izostavljen ako su igrači imaju poteškoća rješavanju problema ili set smjerovima . Igrači će uvijek neočekivane stvari , ali često ih možete predvidjeti ako znate igrača stil igre .
Individualna Sjednice

pojedinac igra prijave traje nekoliko sati . Shvatiti cilj za sjednicu , kao i određivanju kolikosjednice može unaprijediti zemljište prema konačnom trenutku kampanje . Pružiti igračima s novim zagonetke istražiti i dati im probleme s kojima se može osvojiti kako bi se osjećali da su njihovi likovi ostvarila napredak u pojedinoj sjednici .
Rad s igračima

igrači imaju specifične ciljeve i nade za svoje likove . Razgovarajte s igračima izvan igre kako bi saznali što žele postići s karakterom . U planiranju sljedeću sjednicu , razmišljati o tome kako su ti ciljevi utjecati na njega . Osigurati zemljište teme koje omogućavaju igračima da rade prema njihovim ciljevima , ali ne bi to tako lako za njih da uništava osjećaj postignuća .
Opis

Make svijet oživljava za igrače kao što kretati kroz njega . Nemojte ih samo reći kako to izgleda , ali kako to miriše i zvuči . Ako imate problema s opisom onoga što se nešto izgleda , pokušati pronaći sliku kako bi dao igračima vizualnog znaka . Dajte svoje NPC ( ne- igrač znakova da se igrači u interakciji s ) različite glasove i ponašanja , tako da ne svi izgledaju kao iste osobe .

Odgovori