Informacije o Carrom

Carrom je igra na ploči koja okuplja kombinaciju zračni hokej , mramor i bazen . Igranje površina carrom odbora je iznimno glatka , anapadač je oko tri puta teži od objekta komada , što Carrom touch igrezahtijevaju veliku količinu finesa . Igrači moraju naći balans ploči tehnike upravljanja potapanjem snimke , postavljanje buduće snimke i blokiranje protivnike ‘ snimke , stvarajući izuzetno složen niz mogućih predstava . Board

Carrom se igra na iznimno glatku i ravnu drvenu ploču . Dva koncentričnih krugova su izvučeni u središtu carrom odbora . Na svakom uglu kvadratnoj ploči nalazi se mali kružni džep da projekti iznutra na brodu , a ne izvana poput biljarskog stola . Dvije linije paralelno svakog ruba ploče , s linije, koja je bližerubu je malo deblji oddrugoga . Jedan prekršaj linija sa strelicom , podrijetlom blizu većeg centra kruga , ukazuje na svakom džepu na brodu .
Komada

Carrom se igrao s malim, okruglim komadima drveta pod nazivom carrommen . Na početku carrom igre , postoji devet tamne ili crne carrommen , devet svijetle ili bijele carrommen , i jedan crveni disk nazivakraljicom . Igrači koristite glatki okrugli disk , što je gotovo tri puta teži od normalnih carrommen , pozvao je napadač pogoditi carrommen i potopiti ih u džepove .
Setup

na početku carrom igre ,kraljica se nalazi na sredini ploče . Izravno dira kraljicu , tri lagana i tri tamne carrommen su smješteni oko crvenog diska u izmjenične boje . Preostalih šest i šest tamne svjetlosti dijelovi nalaze se u drugom krugu izravno dodiruje prvi . Drugi krug također koristi izmjenične boje . Dva kruga nakon toga su postrojilo se , kao da jekraljica ,svjetlo komad iz unutarnjeg kruga isvjetlo komad iz vanjskog kruga laži u nizu pokazuje prema sredini ruba ploče preko puta strani igrač koji odlazi na prvom mjestu.
Udaranje

kada igrač pomake joj Napadač prema drugim carrommen u neuspjelog pokušaja da metak , to se zoveštrajk . Prilikom postavljanja napadač na brodu na štrajk ,igrač mora pozicionirati napadač tako da dodiruje obje osnove. Napadač mora se uspostaviti na takav način da to prelazi prednju osnovica ; to ne mora ići nazad ili horizontalno . Napadač može samo dotaknuti komad koji je iza referentne vrijednosti, nakonnapadač prešao je osnovica jednom , a igrač ruka ili ruka ne smije prijeći dijagonala prekršaj linije pri snimanju .
Cilj

niti jedan igrač ne može pobijediti u igri carrom dok netko od igrača je pokrivena kraljicu . Kraljica je pokrivena kadanatjecatelj ubaci bilo koji od njegovih dijelovared nakon što je on ubaci kraljicu . Akoigrač napravi kraljicu , ali ne potonuti u carrommen na sljedećem pak ,kraljica se vratila na sredinu stola . Igrač dobiva carrom igru tone sve dijelove njezina određenu boju , ali igrači mogu samo pobijediti nakonkraljica je pokrivena . Akoigrač pokriva kraljicu i tone sve njegove carromen komada prvi , onda on dobiva bonus bodove na kraju runde .

Odgovori