Tinejdžerski Group igre

Kada se planira zabavu za mlade , Plan skupne igre kako bi sve mlade koji su uključeni u stranci i spriječiti dosadu . Grupa igre rade kao ledolomaca za novozaposlene . Nagrada male nagrade za sve sudionike. Ljudska Čvor

igrati ovu igru ​​s jednim velikim skupine ili nekoliko manjih skupina . Jeste svi tinejdžeri stati u krug i hodati prema središtu kruga , približite što je u njihovoj moći da jedan drugome . Svaki igrač posegne i zgrabi ruke druga dva igrača , što sigurno nitko nema dva ista igrača rukama . Nakon što je svatko držeći se za ruke ,grupa nastoji vratiti se u krug . Tinejdžeri moraju ići preko i ispod svake druge ruke, ruke i noge kako bi dobili untangled bez objavljivanja svoje privlačnim . Za igranje to kao igru ​​, imaju skupine utrke jedni protiv drugih kako bi vidjeli tko može raspetljati njihova ljudska čvornajbrži .
Island Game

Split tinejdžeri u dva skupine ili više grupa , ako imate mnogo mlade . Objasnite skupina u kojoj će biti nasukan na otoku , i oni imaju pet minuta da razmisle o jednom i jedinom točkom oni mogu donijeti . Na kraju pet minuta , svaki igrač otkriva stavku da će poduzeti i zašto bi ga uzeti . Tada svaka momčad ima 15 minuta kako bi razgovarali o tome kako oni mogu staviti svoje stvari zajedno stvoriti druge predmete . Tim sa najkreativnijih odgovora pobjeđuje u igri .
Neka bude veći

podijelite momčadi u dvije skupine ili nekoliko manjih skupina . Dajte svaki tim paket spajalica ili rolu folije . Cilj igre je za mlade stvoriti stavku s opskrbom koje su dobili . Svaka momčad ima 15 minuta za stvaranje stavke po vlastitom izboru . Oni moraju držati dodajući se na stavku kako bi se veći i bolji dok vrijeme istječe . Krajem 15 minuta , ekipa predstaviti svoj konačni proizvod za odrasle sudaca . Suci objaviti pobjednika za najkreativniji izuma .
Tko jevođa?

Jeste svi tinejdžeri sjednu u krug i reći jednu teen napustiti sobu . Taj igrač je” to ” igrač . Ostatak kruga odlučuje o vođu . Nakon što su odlučili , donijeti “to” igrač natrag u krug . Lider počinje raditi nešto poput hop na jednoj nozi , trljati glavu ili pljeskati rukama . Svi ostali igrači moraju slijediti vođu . Lider nastavlja mijenjati pozicije , dok su ostali tinejdžeri moraju ga slijediti . ” To ” igrač ima tri pretpostavljene shvatiti tkoje vođa . Ako je nagađanja ispravno ,vođa jenovi “to ” igrač . Ako on ne bi to pravo , on mora biti ” to ” opet .

Odgovori