Načini da prikazuju Vrijeme podaci

klimatologija se sastoji od prognoze ( predviđanja ) i čvrstih izvješća prikazana kao statičke tablice, grafikone i popise ili dinamičkih vizualne prikaze o satelitskim i radarskim kartama . Vremenske prognoze su neformalni , kao piloti prijavom vrijeme i do zračne luke ili tehničkih podataka iz satelita i radara koje pruža preko institucija , prije svega NASA-e i američke Nacionalne meteorološke službe . Vrijeme Televizija Prognoze

Vremenski podaci za televizije u SAD-u osigurava National Weather Service pomoću jednostavnog otvorenih lista formu i pojednostavljeni, velike , interaktivne računalne karte , prekriven simbolima i boji. Dani su prikazani sa slikama vremenskim oblicima , kao što su sunce ili crni oblak , s temperaturom ispod u obliku popisa . Velike , vizualni, interaktivne karte pokazati SAD-u ili u jednu državu sa svojim temperaturi , dok neki modeli vrijeme, kao što su oborine , vjetar , magla , vlaga i oblaka , prikazani su u odvojenim vremenskim kartama koje nijanse boja , u pratnji često po boji index . Različito vrijeme je prikazan u određenom bojom : oborine prema nijanse plave boje ; Temperatura kao plava i ljubičasta ( hladno ) za crvene ( vruće ) ; i vjetar kao plavu ( slaba ) do crvene ( jaka ) . Strelice i zakrivljene crte koje pokazuju tijek i smjer dodaju u vjetar , pročelja i streaming karte .

Tornada i uragani

Katastrofalne vremenske pojave nastati posebne live ažuriranja . Ažuriranja koristiti dinamičke satelitske i radarske karte zadržati analitičari i gledatelji u potpunosti izmijenjena minutu po minutu . Posebne vremenske pojave se prikazuju na liniji grafikona i boji karata za praćenje i uspoređivanje godinu dana dugo aktivnost . Grafikoni obično će biti crta grafove ne grafove , praćenje razine jakosti iz mjeseca u mjesec za usporedbu. Državni i nacionalni TORNADO Karte koristiti točkice boje koje predstavljaju poboljšane Fujita ljestvici od 0 do 5, u pratnji indeksa u boji . Free

Satallite snimke Free Free

Uživo satelita snimka je osobito korisna u analiziranju i emitiranje Storm Front aktivnosti . Vizualni karti su dinamični , iako ne žive . Satelitske i radarski prikaz karata pokazuju smjer, položaj i intenzitet vremenskih prilika . Podaci se pretvara u vizualnom linija, krivulja , boje i strelice s malo ili bez brojeva . Na primjer , infracrvena satelitska snimka oblaka gornjem temperature ,ključni pokazatelj visine oblaka , koji mogu biti opisani s indeksom boja od sive ( toplije ) do ružičaste ( hladnije ) , za razliku od normalne vlažnosti i temperature boje rasponima .
< Br >
Jednostavno List View

Karte se koriste za dinamičnom, promjenjivom vremenu zaslonu . Grafikoni su korisni za komparativnim povijesnim podacima , ali popisi daju statički prikaz vremena . Korist lista je njihov brzi pogled apel gledateljima ; oni ne zahtijevaju tumačenja karata indekse i simbole . Pouzdanost podataka ovisit će o tome koliko često se podaci ažuriraju .

Odgovori