Dječje igre u Gani

U Gani , roditelji prenose igre su igrali kao djeca do vlastite djece . Ove igre pomažu očuvanju Gane kulturu , kao i edukaciju , druženje i zabavu djece . Djeca se često igraju igre nakon večere s ostalom djecom iz svog grada ili sela . Neke igre su samo glumi jednog spola . Antoakyire

Igrao samo dječaci , Antoakyire podsjeća na igru patka , patka guska i možete ugraditi do 20 igrača . Prije početka igre , dječaci izabrati jednu “sigurnu” mjesto ili objekt , kao što su obližnje stablo , a jedan od dječaka volontera biti vođa . Dalje , svi dječaci osim lidera sjednu u krug – na stolicama ili na tlu . Svako dijete onda drži komad tkanine s čvorom vezao na jednom kraju . Dječaci ostati sjediti kaovođa radi iza njih i vodi ih u pjesmi . Dok trčanje , on diskretno stavlja svoju krpu na tlo iza jednog od dječaka . Taj dio igre učivođa biti neprimjetan i dječaci u krugu biti svjesni svoje okoline .
< P > Akoizabrao dječak primijeti tkaninu iza njega , on mora napustiti svoju poziciju u krug i potjere lider . Akodječak oznake vođu , on može povratiti svoju poziciju u krug . Akovođa radi jedan puni krug oko dječaka bez uzimajući tagged , tvrdi The Chosen dječakovu poziciju u krug . Izabrao Dječak tada postajevođa .
< P > Akoizabrani dječak ne shvaćaju krpu stavljen je na terenu iza njega i prvog igrača radi sve na putu oko u krug bez proganja , sve ostale igrače napustiti krug i početi udaranje izabrao dječaka dok on radi na određeno sigurnom mjestu . Nakon što je stigao do sigurno mjesto , dječaci počinju novu igru ​​s dječakom koji je dobio udarac kao vođa .
Kwaiara Franga

Slično Tic Tac Toe , u Kwaiara Franga — također se naziva Nedjeljni Zastava — dva igrača nacrtati pravokutnik na tlo krede . Dvije dijagonalne linije probio kroz pravokutnik za povezivanje uglova . Igrači koriste 12 stijene ili mramor kao figura i alternativne okreta . Recimo da je jedan igrač koristi crvene kuglice idrugi igrač koristi plave kuglice . Igrač 1 stavlja jedan od njezinih crvenih kuglica u jednom od četiri trokuta unutar pravokutnika . Za pobjedu , igrač treba dobiva tri od njezinih crvenih kuglica u jedan od trokuta . Svaki trokut ne može sadržavati više od tri kuglice . Dva igrača treba staviti tri od njenih kuglica u jedan od trokuta osvojiti što dobro , ali je također potrebno da bi se spriječilo igrač jedan od pobjede . Dakle, vrijeme je na redu , ona može blokirati bilo prvi igrač stavljanjem jedan plavi mramor u istom trokutu kao crvenom mramoru ili ona može postaviti svoju mramora dolje na drugačiji trokut pokušati pobijediti . Dva igrača i dalje alternativne okreta , stavljajući jednu mramora u vrijeme dok netko ne pobijedi ili svaki igrač ima koristi svoje 12 klikeri . Igra može završiti na dva načina : jedan igrač osvaja s tri od njezinih kuglica u jedan trokut ili zastoja u kojem niti jedan igrač dobiva tri njezine boje klikeri u jednom trokutu
Pombo < . br >

Djeca se igraju Pombo pomoću sedam kamenje . U ovoj verziji Gane američkih priključke ,dijete baca jedan kamen u zrak dok je pokušavao pokupiti jednu od stijena na terenu . Ona mora podići kamen i uhvatiti drugi kamen prije nego što padne na zemlju . Sljedeći put kad mora baciti kamen i pokupiti dvije stijene iz zemlje prije nego što uhvatiti pada kamen . Ona je i dalje to sve dok je pokupio sve kamenje .

Odgovori