Predškolska Kampiranje igre

Priprema djece za veliki svijet vrtića i izvan nje , predškolska daje djeci dovoljno vremena da se uključe u zabavne aktivnosti i igre . Jedna aktivnost koja nudi obilje mogućnosti igre za predškolsku djecu je kamp . Bilo igrati u zatvorenom prostoru ili na otvorenom uz nadzor odraslih , predškolska djeca mogu sudjelovati u kamping igrama koje ih upoznati s otvorenom i njegovih stanovnika . Ribolov igra

Za ovu igru ​​,vođa čini ribolov kolac sa štapom , vezali komad string na jednom kraju i pričvrstiti mali magnet na kraj niza . Nakon izrezivanja 12 ribe iz građevinskog papira ( oko 4 cm u dužinu ) ,vođa stavlja spajalicu preko usta svakog ribe i postavlja ribu na terenu . Djeca se izmjenjuju i pokušati ” ulovom ” što više ribe kao što možete, sa svakim djetetom uzimajući pet pokušaja po kolu . Igrač koji uhvati najviše ribe pobjeđuje u igri .
Svjetiljka igre

svjetiljke često igraju integralnu ulogu u noćne avanture kampiranje . Za Svjetiljka Pictures ,vođa gasi svjetla ( ako je u zatvorenom prostoru ) , pali svjetiljku i ima djeca sjede ispred praznog zida ili u zatvorenom šatoru . Ako na otvorenom , djeca također može igrati igru ​​noću s vođom odraslih . Koristeći svjetiljku , djeca opisuju oblike na zidu ili šatoru , dok su ostali igrači pokušati nagađanje oblik . Akodijete pogodi ispravno , on ima skretanje . Kao varijacija , djeca mogla igrati u momčadi i igrati igre poput charades , s tim postigao je najviše bodova pobjeđuje.
< P > Svjetiljka Tag drži “tag” aspekt igre , ali umjesto da koriste svoje ruke , ” To je ” igrač drži svjetiljku i hvata drugu djecu koju sja svjetlo na njih . Ako “to” Kid “oznaka” igračevim tri puta , taj igrač postajenovi ” To ” dijete .
Happy Kamperi podudaranje igra

Djeca pokušajte podudaranje slike životinja sa svojim stazama u Happy stambena vozila podudaranje igra . Lider govori o vrstama životinja kampera sresti ili vidjeti u pustinji i drži kartice pjesama životinja ( oznakama životinje ostaviti kada je u pokretu ) . Ako djeca imaju problema identifikacije životinje koje su ostavile trag ,lider može dati tragove . Djeca podignu ruku ako se može identificirati točan životinju .
Gladni medvjed

Kao djeca pretvarati zaspati ,gladni medvjed izlazi iz divljine u ovoj igri . Voditelj odabere jednog klinca da se igra na ” medvjeda “, koji swipes piknik , kampiranje ili stavku hrane izvan pokrivača kao djeca pretvaraju da nap . Nakon” nose ” vuče stavku na skrivenom mjestu , druga djeca ” probuditi ” i pokušati identificiranje ukradeni stavke . Akodijete pravilno identificira nedostaje stavku ,” nose ” se vraća i stavlja predmet vratio na deku . Klinac koji točno pogodili onda ima skretanje kao ” medvjeda “. Ako nitko točno identificira nedostaje stavku , igra se nastavlja s originalnim ” medvjeda “.

Sova Traži

Djeca pokušavaju pronaći ” hooting ” sove u Owl Traži . S jedne klinac svira ” sova” kao i svi drugi klinci pokriti svoje oči , a ” Sova ” skriva i počinje hooting . Druga djeca otvoriti oči i tražiti ” sova ” ; nitko ne bi trebao naći ” sova ” unutar dodijeljenog vremenskog okvira , igra se nastavlja s originalnim ” sova “. Akoigrač pronađe ” sova “, on postajenovi ” sova “.
Kikiriki bacanje

Za predstavlja rupu u drvetu ,vođa postavljaotvorena kutija na stolu , sa svojim stranom prema van. Kao ” vjeverice, ” klinci pokušati slijetanje kikiriki u rupu . Igrač koji sleti najviše kikiriki u rupu pobjeđuje u igri .

Odgovori