Pravila za Igranje klikeri

Pravila za mramor variraju od regije do regije , a to nije neuobičajeno za igre i pravila kako bi se na licu mjesta . Postoje , međutim , opća pravila za osnovnu igru Ringer , što jenajviše klasična i popularna igra u mramor . Ringer je također igrao u mnogim turnirima , uključujući godišnjeg Nacionalnog Marbles turniru , gdje su djeca iz cijelog SAD-a se natječu za nagrade i stipendije . Klikeri

dva do šest igrača natječu u igri Ringer, koji koristi 13 standardne veličine klikeri i jedan pucač mramora po igraču . Standardne mramori su pozvani MIBs , izrađen je od stakla i izmjeriti pet osmine inča . Veći strijelac mramorne mjere iz jedne polovice do tri četvrtine inča i mogu biti izrađene od bilo kojeg materijala osim čelika i drugih metala .
Keepers i Weepers

Prije igra počinje , igrači bi se utvrdilo koliko pikula oni će koristiti u igri , a ako se oni igraju ” za sajmu ” ili ” za stalno “. Kada igrate za sajam , svi klikeri su se vratili u svoje vlasniku nakon utakmice . Kada igrate za čuva ,pobjednik dobiva zadržati klikeri on ili ona je osvojila .
Igranje površina
< p >crtanje kruga naglatka, ravna površine i mjere 3-10 metara u promjeru . Pravilo je da sevećikrug ,bolji igrači , jerširi krug čini za više izazovan igre . Ravna crta onda je nacrtana uz krug , tako dazaokružite samo dodiruje sredinu linije . Na kraju , još jedna linija baš kao prvi je nacrtana na suprotnoj strani kruga .
Zaostaju u razvoju

Da biste odredili koji igrač puca prvi , svaki igrač kleči iza jednog od linija i mladica ili baca standardnog mramora prema drugoj liniji . To se zove zaostaju . Igrač čiji je mramorni zemljišta najbliži liniji ide prvi . Igrač čiji je mramorni role drugi najbliži liniji ide drugi i tako dalje .
Postavljanje

Trinaest standardne mramori , pod nazivom ” mete ” u Ringer , nalaze se u središte kruga , često 3 inča, osim te u obliku znakom plus . Oni također mogu biti raspoređeni u obliku slova X , u krug ili razbacane oko nasumično . Cilj zvono za igrača prolistati njihove strijelac klikeri u ring i nokautirati ciljeve . Strijelac mramor ne bi trebao napustiti ring .

Igranje i bodove

Za početak ,prvi igrač koji kleči s bilo kojeg mjesta izvan kruga i ” bokser dolje” što znači barem jedan koljenica dotakne tlo kaoigrač drži strijelac mramora u jednoj ruci i koristi palac da ga prolistati u ring . Ako su se kucati jedan ili više ciljeva iz ringa , oni opet pucati i nastaviti činiti sve dok ne propustiti . Kad dođu na red je više , napuštaju svoj strijelac u ringu , asljedeći igrač započinje svoj ​​red . Jedan bod je zabio za svaku mramora pokucao izvan ringa . Igrač s najviše bodova pobjeđuje .

Odgovori