Upute za igranje Parker Brothers igre od Clue Jr.

Stvorena za djecu dobi od pet do sedam godina i značilo da se koristi dva do četiri igrača po igri , ” Clue Jr. ” razvio je Parker Brothers u 1994 , kao alternativa za njegovo široko popularna igra na ploči za odrasle ” Clue . ” u ” Clue Jr. , ” by turneji svoje pokretač kroz veliki dvorac , igrači otkriti tragove i naučiti koristiti proces eliminacije , kako bi se riješio misterij nestalog djeteta i pet.Things Vi ‘ Trebat
Clue Jr. igra slučaja
4 igra kartice
4 pokretač
Detektiv bilješka jastuk
olovka za svakog igrača
Prikazati više uputa
Postavljanje

1

Otvorite igru slučaj klizanjem žuti zasun na slučaj otvoren .
2

Uvjeriteplavi trag – razotkriven vrata zatvorena .

3

Stavite četiri igra kartice u slučaju bilo bi . Top misterij će bitiaktivna kartica za tekuću igru .
4

Osigurati svakom djetetu list iz detektiv notesa i olovke za korištenje , a imaju igrači odabrati igru pokretač . < Br >
5

Place svaki pokretač u “Start ” prostor koji odgovara boji pokretač .
igrajući igru ​​
6

Započnite svakog okrenuti prema vrti broj pauk i kreće igračev Premještača isti broj mjesta, u bilo kojem smjeru , kao i brojspinner nađe na . Ako centrifuge sleti na povećalom ,igrač može premjestiti na bilo ključanicu na brodu koji nije zauzet drugim igračem .
7

Ispunite svoj ​​red u obavljanju potrebnih radnji . Akoigrač sleti na tajni prolaz Stairway , on se mora kretati kroz tajni prolaz i izaći na drugom kraju . Ako neki igrač padne na sag izvan sobi , ona može staviti njezin pokretač uključanicu i otvoriti vrata .
8

Otvorene različite sobe po slijetanju na tepih prostore i postavljanjem pokretač u ključanicu da vidjeti što je unutra svakoj sobi .
9

prekrižite sobe otvorite i djecu ili kućne ljubimce koje vidite u sobama na vašem detektivskom notesa , kao što putuju kroz ljetnikovac .
10

ostati u ključanicu do sljedećeg skretanja . Kada je vaš red opet , uklonite pokretač iz ključanica , zemljišta na tepihu , a zatim zavrti . Nemojte računati sag prostor kao dio svog pokreta prostora .
Razumijevanje tajne
11

Koristite svoj ​​red najavljuje da želite riješiti misterij kada imate precrtao sve osim jednog djeteta , jednog ljubimca i jedna soba na vašem detektiv notesa .
12

Objavite koje dijete mislite skriva u kojoj sobi is kojim ljubimca .
13

Gurnite plavo- Objaviti otvorena vrata i provjeriti svoju pretpostavku . Pobrinite se da sakriti odgovor od ostalih igrača .
14

ostali igrači znaju da ste bili u pravu ili ako ste bili u krivu . Ako si u pravu , te pobijediti . Ako ste u krivu , ostali igrači mogu igrati dalje dok netko drugi rješava misterij ispravno .

Odgovori