Zabavne igre igrati u školi

Svatko treba dobar smijeh s vremena na vrijeme – čak i školske dobi . Između vrijeme predavanja , testove i domaće zadaće , ima dosta se događa tijekom školske godine ostaviti djeci osjećaj straha ili strah . Ipak, svako tolikodijete će se naći igrati igru u školi da njega i njegove kolege u uboda ostavlja . Dobri učitelji prepoznaju potrebu za malo humora , te su sretni da učenici sudjeluju u zabavnoj igri svaki tako često . Fill -in – the-blank Priče

Ova vježba omogućuje studentima da pišu urnebesne priče , a učenje nekih gramatičkih u isto vrijeme . Fill -in – the-blank priča sadrži prostore gdje su ključne riječi koje nedostaju . Učiteljica s knjigom ispunite-in – the-blank priča može upisati pomoć svojoj klasi popuniti praznine . Neke rečenice zahtijevaju imenice, pridjeve drugima ili glagola . Učenici smiju koristiti bez obzira na riječi su odlučili , sve dok se uklapa kategoriju traženi od strane nastavnika . Na primjer , riječ & quot; medvjeda & quot ; može se koristiti za popuniti u rečenici : & quot ; Ivan je otišao do ormara kako bi i sam( medvjed ) n dohvatiti ; . Nakon što su riječi popunjena ,učitelj čita priču natrag u razredu , au većini slučajeva , smijeh brzo slijedi .
Group Priče

Ova aktivnost potiče dobro gramatika i rečenica struktura , s potencijalom da bude smiješan studenata i nastavnika . Prvi učenik u svakom retku uzima prazan list papira s crtama i daje tri minute napisati početak priče . Nakon tri minute su istekle ,papir je donio natrag u drugom učeniku u svakom retku , koji je dao tri minute da nastavi priču . Vježba se nastavlja sve dok svaki učenik je imao priliku napisati nešto . Kada su priče su učinili ,učitelj ih čita u razred . Dobivene priče ne može puno smisla , ali su i # 039 ; . Ponovno sigurni da generira smijeh od studenata koji su imali prste u njih crafting
Slomljena Telefon

To jepopularna igra za sve uzraste . Igra počinje s svi sudionici sjedi u ravnoj liniji . Učiteljica počinje šapće rečenicu u uho studenta s njegove desne strane . On može reći , primjerice , & quot ; Tom & # 039 ; a pas ima krzneni rep . & Quot ; Prvi učenik prenosi poruku u šapat na učenikom sjedi izravno na njezine desne strane , te da učenik prolazi uz poruke na učenikom na njegovo pravo . Igra se nastavlja sve dokkonačni student je povjerena poruci , koju je ponavlja naglas za sve čuti . Zbog prirode u igri ,kazna će često izaći zvuče drugačije od načina na koji je to učinio na početku . Primjerice ,student može reći & quot ; Ron & amp; # 039 ; e žaba pojela zapušten nokat . & Quot ; Veselje leži u tome kakoje poruka promijenjena jer je prošlo niz liniju .

Odgovori