Igre igrati na Mystery Kampovi

spletki i istraga su potrebe za bilo koji misterij kampa iskustva . Možete uključiti ove aspekte u varijacijama gotovo bilo kazališta Improvizirana igri . Igrajući sljedeće igre , kamperi će brusiti promatranje i otkrivanje vještine a pruža tajanstvenu zabavu da ide uz tradicionalnu kampa iskustva . Ove detektivske -tematske igre su dobro uklopiti u širi misterij kampa iskustva . Tko ? Što ? Kada ? Gdje ? Zašto ?
< P > Tko , što, kada , gdje , zašto , ili W5 zahtijeva tim kampera izvući slučajnih znakova ( koji ) , zemljište ( što) , vremensko razdoblje ( kada ) , mjesto ( gdje je ) , i karakter motivacija (zašto ) iz šešira . Ovaj slučajni Ždrijeb će rezultirati ak i intelektualno izazovnim kombinacijama da su kamperi moraju raditi zajedno kako bi se razviti u tajanstvenom scene za obavljanje njihovih kolega kampera .
< P > Na primjer ,slučajni ždrijeb mogao dovesti priču koja mora sadržavati lopovi sadnju vrt tijekom Drugog svjetskog rata na kanu kako bi uništiti svijet . Za dodavanje razina težine i mogućnost natjecanja na igru , izazov kamperi da se s tajnom koja će panj drugih momčadi . Koji god tim pravi misterij koji se ne može riješiti , ili ima najveću količinu vremena koje treba riješiti , osvaja

Što -lokacije . ? S različitih

Test opozivu sposobnosti i ovlasti promatranja kampera jer ispitati minute promjene u svaki drugi -lokacije ; nastupa . Dva kamperi oblače u kostime i pribor iz dostupnog ormar . Nakon što je pažljivo promatrajući jedni druge za dvije minute , a kamperi onda okrenuti na leđa i alter pet elemenata njihove kostime dodavanjem , uklanjanjem ili premještanje stavke . Igrači tada se izmjenjuju pogađanju koji elementi su se promijenile. Igrač s najviše točnih pogodaka pobjeđuje
Crime & kaznenom

složen obrat na & ldquo ; . Što -lokacije ? S Different & rdquo ; Podsjetimo igra u timovima , Crime & Kazneni izazove ekipa kostimiranih kampera na pozornici ljudske tableaus da pričaju priče o misteriju za njihove protivnike promatrati . Kapetan momčadi služi kao narator , postavljanje pozornice dijeleći priču njezin tim je razvio dok jeekipa seli u položaju i smrznuti kao prirodnoj veličini još života . Protivnička momčad ima dvije minute lutati među svojim konkurentima smrznute apsorbirati detalje sceni . Protivnička momčad ostavlja kaotableau se ponovno stupili uhvatiti drugi smrznuti trenutak , tek nakon što je došlo dozločina u scenskom sceni . Protivnička momčad vraća hodati među svojim smrznute protivnika da otkrije ono što zločin je počinjen i tko ga je počinio .
< P > Na primjer ,kamper nosi dijamantnu ogrlicu u prvoj miljea . U drugom slučaju ,dijamantna ogrlica više nije oko vrata , ali pridržavaju nešto iz džepa drugog kampera . Ekipa koja rješava zločin i uhvati zločinca u najkraćem iznos od vrijeme pobjeđuje .

Odgovori