Magic Gathering Card Pravila igre

MagicGathering jepopularna strategije kartica igra prvi izumio Richard Garfield kao studija u matematičkoj vjerojatnosti . Wizards of the Coast ,tvrtka koja je vlasnik kartice igra , požnjevena prednosti u igri je masivan popularnost kroz 1990-ih , u razvoju sustava turniru igrati i čuvanje hobi trgovinama u poslovanju diljem zemlje . Pravila igre može potrajati nekoliko igara da se naviknete , ali osnove su prilično lako svladati . Materijale potrebne za igrati

svaki igrač za Magic Gathering će morati špil karata Magic (zoveknjižnice ), sastavljen od igrača od najmanje 60 pojedinačnih karata . Igrač će također trebati neki oblik pulta pratiti njegov životni ukupno u cijeloj igri . To može biti u boji kuglice, a posebno stvorio ” život counter” ili jednostavno olovku i papir . Svaki igrač započinje igru s 20 života
Cilj igre

igrač može osvojiti igru Magic Gathering u jedan od dva načina : . Smanjitiprotivnik život ukupno na nulu ili nositi protivnika dolje dok on nema kartice napustio izvući iz svoje knjižnice . Igrač ostvaruje zadaću whittling život daleko od svog protivnika pomoću svoje palube da pozove stvorenja i čarolije boriti u njegovo ime .

Komponente Osnovni Magic Deck

pet boja postoje u MagicGathering : bijela , zelena, plava , crvena i crna . Svaka od tih boja predstavlja drugačiji stil magije i ima uroka , zemljišta ( za stvaranje čarolija lijevanje moć ) i stvorenja povezane s njom i jedinstvene prednosti i slabosti . Većina palube za Magic su konstruirani pomoću dvije boje . Osnovna dvobojni MagicGathering palube , bijela i zelena , bi izgledati ovako : 12 Šume i 12 ravnice (zemljišta ) , 10 bijelih stvorenja, 10 zelenih stvorenja ismjesu od 16 bijelih /zelenih uroka
< . br >
Card ograničenja

Igrači su ograničene u smislu koliko je od svakog po imenu karticeMagic paluba može imati . Općenito ,granica od četiri kopije bilo kojeg stvorenja , čarolija ili artefakta može se ugraditi u palubi , iako nema ograničenja postoji na koliko zemljištaigrač može koristiti . Jedinstvena ili ” legendarne ” kartice postoje u Magic Gathering i označeni su kao takvi na igranje kartice . Samo jedan od ovih kartica (jedna od svake legendarnog kartice ) dopušteno po Magic palube .

Ideja je izgraditi Magic palube uključuje kartice sastavni dio pobjedničke strategije igrača u količinama od po četiri , dok uključujući kartice koje mogu doći u ruci samo u određenim situacijama igra u količinama od jedne ili dvije . To pomiče vjerojatnost dobivanja korisnih kartice viša i situacijske kartice niža .
Uključite struktura

Igra je podijeljena na zavoje u kojimaigrač pokuša da se baci uroka i pozove stvorenja iz svog čarobnog palubu kako bi uništila njegov protivnik . Igrač počinje igru ​​crtajući sedam kartice iz njegove palube . Ako niti jedna zemlja ( bitno za lijevanje uroka i sazivanje stvorenja ) je nacrtana na ovoj prvoj povući s palube ,igrač će pokazati svoju predati njegovom protivniku , dvoličnost i privući opet .

Turn započinje izvlačenjem jedan kartica iz vlastite biblioteke igrača , a zatim igraju zemljište ( kao što je običan ili šuma ) karticu . Samo jedna zemlja kartica može se igrao po igraču zauzvrat . Sljedećaigrač može koristiti ovu zemlju koju generira jedna mana svog odgovarajućoj boji ( Običan je bijela , a šuma je zelena ) da se baci uroka /pozove stvorenja iz ruke . Svaka kartica u Magic Gathering će imati cijenu casting u gornjem desnom kutu . To će se naznačiti boju mana i količine potrebne za staviti tu karticu u igru ​​. Neki stvorenja i čarolije su igrali jako brzo , dok je više moćna uroka /bića bi potrajati nekoliko skreće izgraditi neophodnu mana da se baci . Nakonzemljište se koristi za svoje mana da baci čaroliju ili prizvati stvorenje u igru ​​, ne može se ponovno koristiti do sljedećeg skretanja igrača .
Napad na protivnika

općenito , bića u Magic Gathering su, rekao je da su ” pozivanja bolest ” u kojestvorenje ne može napasti protivnikapretvoriti ga je uveo u igru ​​. Za napad protivnika ,igrač ” slavine ” svoje stvorenje tako da okreće na stranu ukazatinapad je u tijeku . Njegov protivnik koristi vlastite stvorenja u igru u pokušaju da blokira napad. Svako stvorenje će imati snagu i žilavost vrijednost u donjem desnom kutu svog kartice pokazuje koliko štete se bavi i kako oštetiti to može potrajati .

Ako igrač na protivnik ima stvorenja dostupne blokirati napad , stvorenja nositi oštećenje jedan od drugoga . Akoukupna šteta bavila ili premašuje stvorenje je žilavost vrijednost , on je uklonjen iz igre i smješten u hrpe bačenih u tekstu ” groblju . ” Akoprotivnik nema stvorenja u igri se blokirati ,šteta se plaća izravno na njega ( oduzimanjem od svoje 20 života ukupno ) . Stvorenje može napasti samo jednom potezu.

Odgovori