3D grafika za igre

stanje video igara u početku 21. stoljeća jako se razlikuje od industrije korijene u 1970-ih i 1980-ih . 1990-ih doživio korjenite promjene u načinu na video igre su stvorili i doživjeli . Temeljni pomak došao u obliku grafike . Kao korisnik zahtijevao više realizma , programeri počeli pomicanje granica sprite – based dvodimenzionalne grafike, koji je konačno dao način da se podrijetlo i razvoj trodimenzionalne grafike tijekom 1990-ih . Virtua Fighter

Rane 1990 dominirala je u “Street Fighter ” i ” Mortal Kombat ” borbena igra koncesije . ” Street Fighter ” koristi sprites za svoje likove , dok je ” Mortal Kombat ” povećao realizma svojih boraca pomoću digitaliziranih grafika na temelju stvarnih boraca . Sega objavio svoj revolucionarni borac “, Virtua Fighter” u 1993 na svom Model 1 arkada odbora, koji je dizajniran za poligonalnog renderiranje . Igra koristi poligonalne modele znakova da dodate razinu realizma nedavno nedostižne . Iako su modeli pojaviti rudimentarno za današnje standarde , ” Virtua Fighter -a ” modeli karakter dodao sloj dubine dizajn koji dvodimenzionalne duhovi ne može odgovarati . Uspjeh ove igre u arkadama potaknulo mnoge suparnike , uključujući ” Tekken “, a inspiriran Sege prebaciti fokus gotovo isključivo za trodimenzionalni modeli u arkadama ponude .

16 – bitni Pokušaji

Dok Sega ” Virtua Fighter ” i ” Virtua Racer ” i Namco je ” Tekken ” i ” Ridge Racer ” su stvaranje vlasnici arkada diljem svijeta sretan , da “nova generacija” video igre sustavi nisu bili iz . Godine 1994 ,Sega Genesis i Super Nintendo su instalirani u nekoliko desetaka milijuna kuće , a programeri htjeli gurnuti tih sustava kako bi svojim granicama . Ovi 16 – bitni sustavi su razvijeni s dvodimenzionalnim sprite – based igara na umu i nisu bili u stanju složenih postupaka potrebnih za pružanje poligonalne modele u realnom vremenu . Nintendo i Sega je svaki razvio poseban čip, super FX i Virtua procesor , respektivno . Ovi čipovi su instalirani u samoj igri uložak i povećala trošak igara koje pokreće . Nintendo ” Starfox ” i ” Dirt Trax ” predstavljena višekutnih grafiku , ali poligonu broji bile niske , kao što je bioslučaj u Sega luci ” Virtua utrci” u Knjizi Postanka .
Pre – Donesene Alternativa

Nintendo pronašao način za dodavanje trodimenzionalni pogled na njegove igre unatoč ograničenim procesorskom snagom od njega je Super Nintendo konzola . U pre – pružene grafika ” Donkey Kong Country” i ” Killer Instinct ” sadržanu više dubine od tradicionalnih sprite – based igre , ali ne zahtjeva dodatni grafički čip u igraću konzolu . To je zato što su modeli nisu bili prikazani u realnom vremenu , ali su unaprijed donesena . Nedostatak ovog pristupa je da to nije dopustila likovi doista da se presele u tri dimenzije , već je samo dodao grafičko nadogradnju na dvodimenzionalnoj igre . Sega također provodi ovu tehnologiju u ” Vectorman ” za Genesis konzole .
32 – Bit Era

1995 ,Sega Saturn i Sony PlayStation hit na tržištu u Sjedinjene Američke Države . Te konzole su razvili s trodimenzionalnom igranju na umu , a svaka od njih bila je u stanju obraditinekoliko stotina tisuća poligona u sekundi . Posvećeno 3 – D igre i više procesorske snage nego konzolama u 16 – bitnom generacije , ove konzole uvela u novu eru kućnog konzole igre . ” Virtua Fighter “, ” Tekken ” i ” Ridge Racer ” koncesije sve je doveo do kuće konzola na tržištu i bili su gotovo savršeni pretvorbi iz svojih arkada kolegama . Igrači su sada u mogućnosti doživjeti dubinu trećoj dimenziji i poligonalnih likova iz udobnosti svoje dnevne sobe .

Odgovori