Kako igrati Ringer klikeri

igra Melodije zvona klikeri je igrao od 19. stoljeća . Tijekom vremena , različite varijacije igre su stvorili i nova pravila formirana . Mnogi mramora turniri izabrao igru Ringer kao svoju službenu igre i pravila u ovim turnirima mogu varirati . Sljedeći će vam pokazati kako igrati igru ​​Ringer Marbles.Things morat ćete pregled za 2 do 4 igrača pregled 13 klikeri
1 strijelac po igraču
prikaži još uputa
Postavljanje igre
1

napraviti krug od 10 metara u promjeru na glatkoj razini tla ili drugog tvrdu površinu s kredom ili napraviti krug u prašini ili tvrda zemlja tlo prstom ili s štap . Ovaj krug se naziva ” Ring Line “.
2

Mark dvije linije u središtu prstena u obliku križa ili “X” , tako da su linije tvore pravi kut . To će biti vodič za stavljanje kuglice u igri .
3

Stavite jednu kuglicu u samom središtu ” X” i tri kuglice na svakoj od četiri retka “X . ” Stavite kuglice tri inča daleko jedni od drugih .
4

Crtanje “Lag Line” koji je pravac koji je ispred i tangente u ring , to dira u sredini linije .
5

Crtanje “Pitch linije” koja je ujedno ipravac tangenta u ring nacrtana izravno nasuprot ringa i paralelno s LAG- linije .
6

dobiti strijelac za svakog igrača koji je napravio ništa osim čelika ili metala . U idealnom slučaju , to bi trebao biti 1/2 inča u promjeru ili veće, ali ne više od 6/8 inča u promjeru .
7

Stanite s pete protiv obodnoj baciti svoj ​​strijelac ili čučanj dolje sa svojim zglobovima na liniji pucati strijelac prema LAG- Line preko prstena . Ova predstava se zove ” Približavanje “, a igrači moraju lag prije svake utakmice . Strijelac koji dolazi najbliži LAG- Line osvaja zaostajanje i puca na prvom mjestu.
Igranjeigre
8

naizmjence zgrčene prema dolje ili ” knuckling Down” samo izvan ringa linija pucati svoj mramora , pokušavajući srušiti jednu ili više kuglica na “X” iz prstena ili kucati vaš protivnik je strijelac iz ringa . Možete odabrati bilo koju područje oko ringa pucati .
9

Uzmi rezultat od jednog za svaku mramora vas kucati iz ringa . Uzmi rezultat od po jedan za svaki put kada je pogodio protivnikovog strijelac i to ne izlazi iz ringa i poduzeti sve protivnikovom mramor i svoje bodove , ako zapravo pucati svoj ​​strijelac , izvan ringa .
10

Javi se klikeri ste nokautirao i nastaviti snimanje sve dok ili ne kucati svoj ​​strijelac iz prstena ili ne kucati mramora ili protivnika strijelac iz ringa .
11

Ostavite strijelac u ringu na kraju svoj ​​red . Pick up your strijelac kad postane svoj ​​red opet , čak i ako je ispao iz ringa , i uzeti svoj ​​red pucnjavu .
12

kraj igre kada je zadnji mramor je propucao . Pobjednik je igrač s najviše bodova na kraju igre .

Odgovori