U tetive koljena podviga u Dungeons & Zmajevi

. ” Dungeons & Dragons ” jekockice i papira RPG igra razvijen od strane Gary Gygax i Dave Arneson i izvorno objavljen u 1974 Alternativno poznat samo kao ” D & D “,igra dobiva masa žalbu i brzo je postaladominantna RPG igra . Likovi igrača imaju niz sposobnosti i podvizima na temelju svoje klase , isposobnost tetive može biti posebno korisno za igrače koji se bave s neprijateljima koji su brzonog . Tetive koljena

tetive jepodvig koji je prije svega na raspolaganju likova s Rogue bazne klase , ili bilo koje klase koja se specijalizirala za doušnik napada . Ova mogućnost je korisna u onemogućiti brzo neprijatelje ili one sklone velike količine kretanja .

Preduvjeti

Likovi koji žele koristiti tetive koljena zahtijevaju klase sposobnost Sneak Attack , i minimalna osnovica napad bonus od četiri . Inače , oni će biti u stanju da koristi ovu sposobnost .
Effect

Akogužva doušnik napada je uspješna , možete izabrati da ignorira dodatni doušnik napada štete nastale uporabom iznos od dvije valjane šestostranu kockice ( 2D6 ) i umjesto da se smanji vaš protivnik je baza brzine i kretanja sposobnost za jednu polovicu .

Ograničenja

tetive može se koristiti samo jednom po rundi . Na neprijateljima s četiri noge , dva uspješna tetive koljena napadi moraju biti izvedena kako bi se smanjila na meti brzinu . Neprijatelji s više od četiri noge , ili bez nogu na sve su imuni na tetive koljena , što su stvorenja imuni doušnik napada štetu . Samo brzina baze pokret je zahvaćena , svi ostali brzinama poput letenja ili rovašenja nisu smanjene .
Stvrdnjavanje

Likovi potlačeni s brzine i kretanja smanjenja za tetive koljena može se izliječiti s uspješnom poteškoća klase 15 ( DC15 ) ček ozdravljenja , što rezultira ozljede se u zavojima. Cure uroka i čarobno iscjeljenje također može popraviti štete od zadnje lože . Ako sve drugo propadne , normalna brzina i kretanje će se vratiti na karakter nakon što je proteklo 24 sata .

Odgovori