Računalne igre nisu samo zabava – oni također mogu poslužiti kao istraživanja ili izvora informacija . Ako ste pisanje članka , eseja ili znanstvenog rada , a vi ste izabrali citirati računalnu igru u svoj literaturi , postoje određene oblikovanje smjernice koje slijede . American Psychological Association ( APA ) nudi podrobna pravila za citirajući računalne i video igre i mnoge druge vrste medija koje se koriste kao istraživanja ili izvora iz članaka , eseja ili istraživačke papers.Instructions
1
Lociraj podaci o publikaciji igri . Ili na računalnoj igri je pakiranje ili upute za uporabu ili online , trebali biste pronaći službeni naziv igre , godine i grada izdanja, i ime tvrtke koja je objavljena u igri .
2
Citiraj izvor u tekstu pomoću signala fraze i usputna citata . Spomenuti autora i godinu kada je pozivajući se na izvor . Ako ne postoji autor , koristiti titulu izvora u signalnom izraz ili prvih nekoliko riječi o naslovu u zagradi
< p> Primjeri: .
< P> The Sims (2000) , igrači mogu stvaraju čitave obitelji .
u životu simulacijskih igara , igrači mogu stvarati čitave obitelji (Sims , 2000) .
3
Napišite unos popisu literature , počevši od naslova igre , nakon čega medij u zagradama , nakon čega slijedi razdoblje . Dajte godina izdanja u zagradi , nakon čega slijedi razdoblje . Napišite grad objave , nakon čega slijedi kratica države objave , dvotočka , prostor i ime izdavačke tvrtke
istraživanje i dokumentaciju Online pruža sljedeći primjer : . Sims 2 [ računalnog softvera ] . (2005 ) . New York , NY : . Maxis