World of Darkness likova Ideje

Postojerazličiti načini da se s likovima ideja u ” World of Darkness” sustava igre . Neke vrste znakova su pogodnije za pojedine sustave – Changeling , Mage , vampir, vukodlak , Demon , wraithskih ili lovac – od drugih . U konačnici ,igrač treba smisliti nešto nađe i zanimljiva i igriva unutar određene kampanje . One – shot kronike su pogodnije za neke vrste i višegodišnje kronike su bolje za druge . Kampanja ili kronika Style

najvažniji obzir za karakterne ideja jekampanja ili kronika stilu . Borbeno orijentiran lik neće uklopiti u dobro , ili imati puno učiniti , u politici ili sudski – based igre . Isto tako ,rezervirano , znanstveni lik neće dobro raditi u jednom kadru , Pentex – stil igre . Provjera u s Pripovjedač je uvijekdobra ideja , da se vidi što je ona zamišlja kao stil ili ton za kronike .

Group Dynamics

Još jedna važna stvar je skupina dinamika . To je jednako važno u ” World of Darkness” igara kao što je to u FRPG skupinama . Ako postoji šest igrača u dugoročnoj kronike i pet igraju borbenih čudovišta , onda šestina borbeno usredotočene lik je vjerojatno overkill . U tom slučaju , više stealth , mistik , znanje ili utjecaj na bazi znakovamože biti od pomoći . Malo komični – glup Malkavian , Ragabash ili Nuwisha – ne može biti izvan mjesta , bilo
Sourcebooks

veliki izvor karaktera . ideja je razne Sourcebooks objavljeni White Wolf . Osim osnovnih pravilnika ,pleme , tradicija , klan , rodbine i druge podskupine specifične knjige uključuju neke početne predloške . Neki od ostalih Sourcebooks , kao što su ” Vampire:Masquerade ” knjiga za demona i staraca također uključuje i neke predloške . Većina takvih predložaka stati unutar klana i tradiciji stereotipa . Ponekad to može biti zabavno igrati lik koji jepotpuna suprotnost od onih tipova .
Povijesni Inspiracija

Povijest može bitiizvor inspiracije , kao dobro . Neki likovi mogu biti temeljen na povijesnim ličnostima poput Napoleona ili Cezara , ili tipove poput samuraja ili dominikance . Drugi, pogotovo u ” Vampire ” ili “Mama ” kronikama , zapravo može biti povijesni sami likovi . Očito , ova metoda može potrajati malo istraživanja za točnost , ali različite gaming skupine i pojmovi će tražiti različite razine točnosti .

Književnog ili pop kulture Inspiracija

dodatni izvor inspiracije može biti književni ili pop kultura izvori . U oba slučaja , to je bolje koristiti izvor za opuštenu inspiracije , a ne stvoriti klon . Igranje kopija Lestat , na primjer , je vjerojatno da će izazvati sprdnju nego interes za gaming trupe . Isto tako , FRPGs , da upotrijebimo analogiju , su zasićena s Drizzt Do’Urden klonova do te mjere da su vilenjaci wielding dva mača su uglavnom sastao s podsmijehom i prezirom . Čak i tako ,Mage inspiriran Shakespearea Prospera ili Neil Gaiman Richarda Mayhew moglo biti zanimljivo .

Odgovori