Kako napisati priču za uloga igranje igra

Uloga igranje igara ( RPG ) možete dodati malo mašte kako bi svoj ​​život . Najvažnija osoba u RPG jeigra Master , jer on je zadužen za ispričati priču i kreće igru zajedno . Da bi seGM , morat ćete napisati priču . Morat ćete planirati sve, ali i dalje dopustiti određena fleksibilnost za svoj player da bi decisions.Things što vam je potrebno Srpski RPG pravilnik
grafičkim papira
bojice Pretraživati ​​Napomena kartice Kastel Screenshot pokazati više Uputstvo Screenshot
1

Pročitajte RPG pravilnik . Razumijevanje kako se pravila raditi za odabrani RPG jetemeljni korak prije pisanja priču .
2

odlučite koliko često želite igrati . RPG igre mogu trajati od jednog sata do nekoliko godina .
3

Skupi igrače zajedno kako bi stvorili svoje likove . To vam može dati dobre ideje i zemljište kuke za glavnim likovima priče . Neka igrači znaju što smjernice što su provođenje , kao što su razina , rasa i klasa .
4

stvoriti svijet u kojem će se postaviti svoju igru ​​. Morat ćete razmišljati o kontinentima, zemljama , gradovima i mjestima . Nacrtati kartu koristeći svoj grafički papir i bojice . Shvatiti teren određenim područjima .
5

Planirajte svoje zločince , zagonetke i zamke . Uključivati ​​najmanje jedan ponavljajući negativca . Napišite sve informacije za svoje zločince i zagonetke na umu kartice i držati ih pri ruci .
6

Stvaranje ne- player znakove vašega svijeta . Napišite svoje likove na umu kartice , i koristiti jednu bilješku kartice po karakteru . Shvatiti kako izgledaju i kako se ponašaju .
7

Odaberite stavke i plijen da vaši igrači će naići i napisati ih na umu kartice . Neki od njih mogu biti od svog nastanka , ili neki svibanj izabrati iz pravilnika . Zapišite u detalje onoga što je svaki predmet izgleda kao i ono što čini .
8

Pregledajte sve igre elemenata koje ste izradili i pobrinite se da dobro rade zajedno . Napišite određene detalje za pomoć u pričanje priča . Na primjer , ako vaši igrači će se sastati stražu na luksuznom dvorcu ako odu u određenom naselju , opisuju vrijeme, krajolik , stražar je odjeću i naglasak, koliko podovidvorac ima i ono kulturno arhitekture to najviše podsjeća . Dodavanje tih pojedinosti će dovesti svoje igrače u priču .

Odgovori