Kakav Rocks se koriste kako bi kipovi

? Moderni kipari imaju pristup novim materijalima kao što su plastika i umjetnog kamena , ali drevni obrtnici radili u prirodnoj stijeni za stvaranje trajne umjetnička djela . Trajne kamene rezbarije često nadživjeti i kulture koja ih je stvorio . Bilo antički ili moderni , umjetnici su tražili najbolji kamen za njihovu umjetnost . Najbolji kamen za kiparstvo je lako raditi , odupire drobljenje i ne sadrži očitu kristalnu strukturu . Mramor

Mramor jekamen izbora za antičkih kipara .

Kipari izabrao lijep i trajan mramora za svoje najboljih umjetničkih djela već tisućama godina . Taj Mahal je klesanog kamena ploča ,Elgin klikeri od Partenona i Michelangelov kip Davida nadvila primjerom mramora svestranost . Mramor urezuje lako i odupire lom , to bi odgovarao i za likovne umjetnosti ili ukrasne skulpture . Metamorfnih verzija sedimentnih vapnenačkih i kalcitnih depozita , mramor se prirodno javlja u bijelo , roza, zelena , siva , smeđa i crna , ovisno o drugim mineralima prisutnih tijekom svoje formacije . Kipari često odabrati bijelog mramora za reprezentacijama ljudskom obliku , jer je njegova slaba Translucencija daje hladan kamen izgled živi meso .
Alabaster

alabaster se ne odnosi najednu vrsta stijena , ali da se bilo koji od brojnih minerala koji dijele svoje karakteristične blijedu boju , mekoću i svijetao prosvjetljenje . Gips i kalcit predstavljaju većinu drevne alabastera kiparstvo . Minerali su dovoljno mekane da su drevni Egipćani ‘ kovan bakra alati mogao lako raditi u ukrasnim oblicima . Kipari rijetko koristi alabasterne za veće komade , iako, kao što je njegova mekoća napravio je sklona štete . Umjesto toga , obrtnici ga koristi uglavnom za male kućanske predmete poput kozmetičke staklenke i prozirnim umecima za prozore .

Pješčenjaka
Angkor Wat je izrađen graditelji hrama grad iz tisuća tona od pješčenjaka .

sedimentna stijena pješčenjaka urezuje tako lako da čak i erozije vjetar to radi u fantastične oblike . Rani klesari i klesari su otkrili da što pješčenjaka blokove zgrada te ih rezbarenje u plitki reljefi dopustio im da izgrade izdižu strukture pokrivene s obrađenim oblicima . Hram kompleks u Angkor Wat se sastoji od isklesan pješčenjaka . Kiparstva u pješčenjaka zahtijeva malo truda , ali stvara fino detaljne rezultate .
Vapnenac

Iako je to predak na mramoru mekša od metamorfnih odnosu , vapnenačkih dionica njegova karakteristika nedostatak kristalna struktura i široku lepezu prirodnih nijansi . Jedan od najstarijih vapnenačkih kipova je5000 – year-old Guennol lavica , ali i modernim kipari su proizvodnju novog nagrizala kiparstvo dnevno . Jednostavno uklesan i stanju izdržati oštre udarce bez pucanja , vapnenačke stijene omogućuje umjetnicimaslobodu stvaranja elegantne obline i oštre linije .
Granit
Granit jeizdržljiv , ali teško kamena Sculpt .

Granit jeeruptivna stijena s šarolik teksture , ali ne i ukupnu kristalna struktura . Teška i teško raditi , granit čini trajan temelj za kiparstvo da su drevni kipari koriste za važne vjerskih , političkih i nadgrobnim kipovima . Granit je prirodni raspon nijansi sive su , zelje, crvene i crne nijanse s naglaskom na tamnije boje . Drevni obrtnici koristi tamnu granita za mračne figure poput egipatske božice destrukcije , Sekhmet . Moderni kipari naći da se raspon sumornim bojama odgovara teški kamen na sprovod kiparstvo i nadgrobna ploča rezbarenje . Screenshot Screenshot Screenshot bazalta Screenshot Screenshot Uskršnji otok je slavni moai predstavljaju počašćeni pretke .

Poput granita , bazalt jemagmatske stijene . Za razliku od granita , bazalta glatka zrna ravnomjerno je mračno i obično , bez vidljivih kristala . Obrtnici su se poljski crni , teški kamen na satiny sjaj , kao egipatski kipari učinili u svojim rezbarijama bogova , božica i faraona . Ostali umjetnici odlučiti napustiti kamena mat crnoj i sirovina , kao što su kipari nekoliko bazalt Moai na Uskršnjem otoku učinio .

Odgovori