Kako prepoznati tiskarski Cuts

? Identificiranje tiskarski rezove jezabavan način da se kategorizirati svoju kolekciju , te će zahtijevati istraživanja i povijesnu perspektivu . Tiskarski stroj dominirali komercijalni ispis za više od 500 godina , dok offset tisak preuzeo u 1960-ih i 70-ih godina . Iako su mnogi od rezova u zbirkama datiraju iz kasnih 1700 do modernih vremena , neki kolekcionari mogu susresti mnogo starije komada . Tiskarski je takođerdominantan proces tiskanja u Europi , a neki rezovi je do Sjedinjenih Država , zajedno s useljenicima koji traže da donese svoju trgovinu u inozemstvu . Kako Rezovi su korišteni

rezovi tiskani su se obično koristi u tandemu s pokretnim ili baci linije vruće vrste metala . Budući tip je ograničena na zajedničkim abecedni i numeričkih simbola , rezovi su korišteni za duple slike, logotipe , posebne dizajne i granice . Više moderne rezovi su tipografija , kao i grafičke simbole , jer mnogo pokretnih i vrućim tipa metal fontovima su reciklirani zbog Zadnja popularnosti . Naziv ” cut ” proizlazi iz izvorne metode proizvodnje , koja je obuhvaćala ruku rezanjem dizajna s drvenim ili metalnim mekana crnaca . Rezovi su bili postavljeni u press ” hajka “, zajedno s tipom , a potpisao je i pritisnula na papir .
Drveni Cuts

Drveni rezovi nisu dugo trajati . Pritisak iz procesa tiskanja i dob izazvao mnoge drvene rezovi se oštetiti i time odbacuju . Tisak je uvijek bio i ozbiljan posao , a osimcut pravilno skladištiti i čuvati nekog razloga , rezovi nisu obično spasio . Neki reže drvo preživjela , međutim , i dating može biti teško . Prije komercijalne cut proizvodnja je postala popularna u sredinom 1800-ih , lokalni obrtnici su zaposleni napraviti rezove .

Drveni rezovi ne smiju se miješati s drvenim vrsta , od kojih su mnogi primjeri ostati od sredine 1800-ih doranih 20. stoljeće .
ugraviran cuts

najčešće rezovi su cinka ili magnezija , acid- ugraviran kroz fotografski proces , a montirana na bazi drva s ljepilom ili čavlima . Proces se i danas koriste , te je postao komercijalno održiva u sredinom 1800-ih . Magnezij rezovi su svjetlije boje od cinka , a manje su skloni koroziji .
Stereotipi

također datira iz sredine 1800-ih , stereotipi se baci iz nadzornog plijesni , te su teže od rezova acid – ugraviran . Dizajniran za vrlo duge nakladama , ili ponoviti tisak zajedničkih logotipa, simbola i granica , stereotipi su postavljeni na drva bazama , ali veće primjeri mogu bitičvrsti metalni blok .
Electrotypes

Electrotypes su slični stereotipi , ali su elektroplatira s površine metala , obično bakra , povećati izdržljivost . Electrotypes su se obično koristi u novinama i velika količina vlade i oglašavanja rada u 19. i početkom 20. stoljeća .
Foto – polimer Cuts

foto – polimer rezovi su uglavnom zamijenjeni sve vrste rez u modernoj uporabi . Proizvedeni su pomoću kemijske i fotografski proces , foto – polimer pločice su providne , s metalnim ili poliester lima podlozi , te se lijepe na drvenom postolju .
Istraživanje

broj dobrih knjiga i web stranice posvećene su tiskarski stroj i poznatih kolekcionarskih rezova . Budućitiskarski industrija bila sastavljena od više tisuća pisače širom svijeta preko stotinu godina , na uspjeh niz podrijetlo svog rez jetežak zadatak .

Odgovori