Ideje za prazne Rizik 2210 AD kartice

Ako igrate Risk 2210 AD , onda to može biti tvoj scenarij u igri :Godina je 2210 AD , a svijet je u ratu . Vi naredbu jednu od zaraćenih strana i kontrolirati sudbinu svoga naroda , svoju domovinu i svoj ​​planet . Na i iznad Zemlje , morate maršala svoje snage , zaposliti prave zapovjednike i slomili svoje neprijatelje .

bi pobijediti u igri , graditi na svojim klasičnim strategija opasnost od svjetskog osvajanja . S pravim zapovjednika i zapovjedništva za kartice , možete štrajk razorne udarce protiv svojih neprijatelja . Lunarna i morske kolonije dodati još jedan dimenziju riskirati 2210 ADIgra nudi devet naredba za kartice , što vam može pomoći da pobijedi . Naredba Kartice Screenshot Screenshot

Rizik 2210 AD zapovijed kartice omogućuju igrači poduzeti akcije kako bi podržao svoje napore kako bi pobijediti u igri . Pet vrsta zapovjedništva kartice su Diplomat , zemljišta , brodogradnje , nuklearnu i prostor . Igra uključuje dvije prazne svaki od kopnenih, mornaričkih, nuklearnu i diplomat kartice kartice, jednu praznu karticu za svemirske karticama . Deseci mogućnosti postoje za ono što se stavi na tim karticama .

Neke kartice pružaju pojačanje za igrača koji igra kartice , a drugi uništiti okupatorski jedinice . Svaka kartica se može koristiti samo u jednom određenom području zapovjedne jedan zapovjednik . Na primjer , Land Command kartice mogu se koristiti samo u Land zapovjednik , i nuklearnu Command kartice mogu se koristiti samo u nuklearnoj zapovjednika .
Misija Command kartice

prazne kartice se mogu koristiti za stvaranje misije za igrača u potjeru . Ideje su misije zauzimati sve lunarne teritorije s najmanje tri vojske po teritoriju za jedan puni krug i zauzmu sve morske teritorije s najmanje tri vojske po teritoriju za jedan puni krug . Još jedna misija mogla biti kontrolirati Sjevernoj Americi, Australiji i Africi za jedan puni krug . Zasebna misija mogla biti uništiti Crna vojsku ; Ako niti jedna crna armija postoji, ondaje misija mogla biti zauzeti 30 teritorije s dvije vojske svaki za jedan puni krug . Ako je odabrana da je izbor za praznom karticom , iako , onda je potrebno stvoriti slične kartice za plava, crvena , zelena i Tan vojski .
Energy Command kartice

Rizik 2210 AD koristi strojeve Destruction ( MORH ) , a ne ljudske vojske , što čini energija jeključni čimbenik u pobjedu . Dakle , još jedna ideja za naredba za kartice je da ih nagraditi energiju za igrača igrati karticu ili uzeti energiju od drugih igrača . Jedna od ideja za praznu karticu je igrati na svoj ​​red pred vaš prvi invazija je najavio i primati pet energetskih točaka za korištenje na prijelazu . Druga je to igra na protivnikove pak nakon što je najavio napad na jednog od svojih teritorija i ocijedite pet energetskih točaka iz njegove energetske banke . Također se može koristiti praznu karticu igrati na svoj ​​red pred vaš prvi upad je najavio i ocijedite pet energije bodova od protivnika po vašem izboru .
Pokret Command kartice

Druga opcija za prazne kartice je dopustiti igračima da razviju svoje snage prije , tijekom ili nakon napada . Na primjer , možete koristiti praznu karticu igrati na svoj ​​red pred vaš prvi upad je najavio i ASTRI do pet Modovi bez ikakvih troškova . Također se može koristiti jednu od praznih karata za igranje na protivnikove pak nakon što je najavio napad na jednog od svojih teritorija i ASTRI do pet Mods na teritorij pod napadom od bilo kojeg od svojih drugih područja bez ikakvih troškova .

Odgovori