Dungeon Dice Monsters Pravila

Dungeon Dice Čudovišta je igra na ploči se temelji na anime i manga seriji Yu – Gi – Oh ! . Ova igra kombinira strategiju i ciljeve šah s role-playing i svjetske Stvaranje elemenata Dungeons and Dragons . Poput šaha , DDM jamama dva igrača jedan protiv drugoga u turn – based borbi za napad jednog komada ; Igra završava kada jedan igrač porazadrugome Monster Gospodina . Oprema

DDM obuhvaća sve dijelove potrebne za igru ​​. Igranje odbor se sastoji od pravokutnog niz pločica koje je 13 pločice širine i 20 pločice dugo. Igrači konstruirati iz tamnice stavljanjem Tetris komada u obliku zidova . Petnaest kockice svaki sadržavati simbol na svakoj strani ; ti simboli predstavljaju grbovi . Deset figurice prikazuju čudovišta i odgovarajuće iskaznice dati napada , život i obrambena točka statistike tih čudovišta . Drugačija figura predstavlja Monster Gospodina . Abacus omogućuje igračima na umu broj grbovima oni trenutno posjeduju na početku i nakon svakog okreta i oštećenja brojači predstavljaju nikakvu štetu nanio čudovišta ili Monster Gospodina .
Setup

Svaki igrač postavlja svoj ​​Monster Gospodina na odgovarajućim bijelim pločicama na njegovom kraju odbora . To su samo komadi koji sjede na brodu na početku igre . Igrači početi bez vrhova u svom Abacus grb pulta . Kocke ostati u zajedničkoj bazen iz kojeg bilo koji igrač može izvući , a čudovišta svi počnu s ploče , kao nijedan igrač ih je pozvao još. Odbora počinje bez zidova tamnice . Igrači trebaju okrenuti novčić , uvaljati kockice ili koristiti neku drugu metodu kako bi se utvrdilo tko počne prvi.
Uključuje

Na početku svakog okreta ,igrač preuzima tri od 15 kockica roll i njima role . Kombinacije tih simbola može dati igraču mogućnost da pozove čudovište , napadne svoga protivnika čudovište , premjestiti čudovište , baci čudovišta magičnu čarolija ili koristiti svoju posebnu sposobnost ili zamku protivnikova čudovište . Bez obzira grbovi kockice prikazati odrediti štoigrač može učiniti na tom prijelazu ili naknadne okreta , jer igrači ne moraju odmah koristiti grbovi i može snimati nekorištene grbovi na abakus . Akoigrač poziva čudovište , ona se također mora postaviti niz tamnici zid za to stajati i kretati se na cijeloj ploči .
Progression

cilj DDM je ubiti protivnika Monster Gospodina . Nakon što je igrač poziva čudovište , on može zadržati kojom se zidovi za to da se presele na prema neprijatelj Monster Gospodina i koristiti Advance grbovi ga pomaknuti naprijed na pločica brodu . Svaki igrač se također može koristiti u napad brijeg da su njihove čudovišta napadaju protivnikova čudovišta ili Monster Gospodina . Napadu rezultira štete na čudovište na temelju napadaju čudovišta napada bodova minus obrambene čudovišta obrambenih bodova . Igrači pratiti zdravlje čudovišta s oštećenjem pulta i određene uroka može izliječiti čudovište .
Ending

Svaki Monster Gospodin posjeduje tri život bodova . Čudovište mora sjediti ukvadrat u susjedstvu protivničke Monster Gospodina da ga napadne . Monster Gospodin nema obrambenih bodova , ali može kretati jedan četvorni u isto vrijeme u bilo kojem smjeru , bez potrebe za bilo kakve Advance grbovi i može nanijeti 10 boda štete na čudovište , bez korištenja napad brijeg . Svaki uspješan napad na protivnikove Monster Gospodina uklanja jedan od svojih životnih bodova . Nakon tri uspješne napade ,Monster Gospodin umire isuparnički igrač pobjeđuje .

Odgovori