Nintendo Jumper Pak Koristi

Nintendo 64 objavljen je 1995 ; to je bio Nintendo prva konzola koja može u potpunosti trodimenzionalne grafike . On je došao s bezbroj pribora , uključujući 4MB proširenje Pak koja je omogućila bolje grafičke tehnologije u nekim igrama . Bez proširenje Pak , međutim ,jumper pak stajala na njenom mjestu . Osnove

jumper pak izgleda gotovo identično proširenje Pak i ne služi osim da doslovno zauzimaju utor daširenje Pak bi normalno ispuniti funkciju . Širenje pak nije objavljen sve do 1999, četiri godine nakon prvog objavljivanja sustava i bio je čak i onda jednostavno-dodatni — iako neke igre kao što su ” Donkey Kong 64″ to potrebno.

Važnost

jumper pak služio za popunu utičnice koje će biti poduzete od strane proširenje Pak dok korisnik nadograditi . Bilo je potrebno eliminirati Rambus memorije , koji se nije mogao pokrenuti s 4 MB memorijesustav imao , bez ekspanzijske Pak . Konzola neće igrati igre bez bilo skakač Pak ili proširenje Pak . Pokušavajući učiniti će rezultirati u prazan ekran .
Ekspanzija

širenje pak dao 4MB sustava dodatne memorije , donoseći konzolu na ukupno od 8MB . Pak zamijenio skakač Pak i dopustio igre proširiti na njihov grafički junaštvo , kao i otvaranje dodatnih razine i obilježja . Određene igre, uključujući i ” Perfect Dark” vodio sa smanjenim grafike bez proširenje Pak , dok su drugi , kao što su ” The Legend of Zelda : Majora maska ​​”, nije mogao uopće rade bez njega
instalacija .

skakačica Pak i proširenje Paks može i treba zamijeniti otvaranjem poklopca blizu ispred vrhu konzole . Crvena oznaka će obilježiti vrh skakač Pak . Skakač Pak je uklonjen s alatom za uklanjanje uključen u N64 proširenje Pak ili sa žlicom . Širenje Pak onda je gurnuo u prorezjumper pak svojedobno digao.

Odgovori