Kako stvoriti RTS igra

A u realnom vremenu strateška igra , ili RTS igra , jeračunala ili video igra koja stavlja igrača u zapovjedništvo virtualnom vojske koja se mora boriti protiv drugih vojski . Kao zapovjednik ,igrač mora prikupiti resurse , odlučite posebne jedinice on želi u svojoj vojsci i voditi one jedinice u napad i obrana manevrima ostvariti uvjete pobjedu u igri . Projektiranje RTS igra predstavlja posebne izazove za dizajner igara . Upute Screenshot
1

Preuzmite dizajn motor igru . To jeprogram koji osigurava potrebnu okvir za razvoj RTS igri . Stratagus i Orts su slobodni RTS motori .
2

Napisati igre zemljište i natrag priča . Dajte vaše igre određenu postavku , kao što srednjem vijeku , danas , u post- apokaliptičnog doba ili dalekoj budućnosti . Napravite više frakcije za igru ​​i opisati situaciju sukoba koji postoji između njih .
3

Stvaranje igra jedinice . Napravite niz jedinica koje ispunjavaju različite kapacitete u igrivosti i borbi , kao što su izgradnja , popravak , izviđanja , svjetlo borbe , teške borbe , pljačkali , snajperskog djelovanja , zračnu potporu , protuzrakoplovni i superweapon . Dodjeljivanje troškove tih jedinica prema njihovoj korisnosti . Svaki RTS igra ima neki resurs ili valutu koja određuje igračevu sposobnost da stvori nove jedinice ; odlučiti koliko ovaj resurs ili valutiigrač mora plaćati za svaki tip uređaja . Osmislite svoje jedinice na takav način da su sve jedinice određene frakcije imaju vizualne sličnosti .
4

Izradi zgrade . Dodijeli posebne zadatke na svakoj zgradi , poput proizvodnje jedinice i istraživanja .
5

Uspostaviti tehnologije stablo . Nokautirati sve tehnologije , jedinica i zgrada koje svaka frakcija može stvoriti na takav način da je samo više naprednih one postaju dostupni nakon što su igrači učinili potrebnu izgradnju i istraživanje zgrada do njih .
6

Pokrenite testove igra na običnom karte. Rad na bilo koje greške koje se događaju u igrivosti .
7

Stvaranje igra karte . Provjerite terenima koji dovode igrače na različite načine . Stvaranje neke koje su simetrične ” čvorišta ” koje daju iste početne situacije za sve igrače . Stvaranje drugima koji daju asimetrična startne pozicije , vjerojatno s više igrača na jednoj strani bitke nego nadruge .
8

Stvaranje single-player kampanje . Napravite niz karata koje , umjesto da zapošljavaju opće umjetnu inteligenciju , imaju specifične situacije kojeigrač mora suočiti u kojoj joj računalnih protivnika imaju specifične zadatke obavljati. Na primjer , neke karte za kampanju mogu imati pojačanja stići u bitci na određene točke u vremenu . Mjesto aktivira na karti , koje su uzrok događaja da se dogodi kadaigrač ide na određenim mjestima ili ostvaruje određene ciljeve .

Odgovori