NIZOZEMSKI Dječje igre

Dugo prije pojave Interneta dobi , nizozemski klinci se oslonili na tradicionalne igre za zabavu . Dugogodišnju igre datiraju stoljeća još uvijek popularan s nizozemskim djecu svih uzrasta . Kombinirajući jednostavnu strategiju pamet je ono što čini nizozemski Dječji i prenesete igre tako bezvremenski . Hul Gul
< p> ovoj igri , svaki igrač ima 10 tipki . Prvi igrač stavlja određeni broj tipaka u rukama i drži ruku na igrača koji sjedi s njegove desne strane . Taj igrač tvrdi & amp; kružnog Hul Gul & amp; ? Rdquo ; ili & amp; kružnog Što i prenesete u ruci & amp; ? rdquo ; Onda je drugi igrač mora tocno koliko gumbi su u prvom igraču & amp ; prenesete ruku . Akodrugi igrač pogodi previsoka , on će morati dati razliku svoje pogodak (u tipki ) na prvi igrač . Ako je pogodi preniska , on će morati dati polovicu njegovih tipki za prvog igrača . Akodrugi igrač pogodi točan broj tipaka , on dobiva sve tipke u prvom igraču & amp ; prenesete ruku . Igra nastavlja sve dok se jedan od igrača iz gumbe . Tada su igrači sve svoje gumbe i igrač s najviše pobjedaigre . Graha ili drugih malih predmeta se može zamijeniti na mjestu gumba .
Sjoelbak
< p >popularni nizozemski shuffleboard igre , Sjoelbak je jedna od najomiljenijih igara za djecu i odrasle podjednako u Nizozemskoj . To zahtijeva 6 & frac12 ; -foot drveni shuffleboard stol i drvene diskove . Svaki igrač ima tri šanse da se četiri drvene diskove proći četiri označene lukova koji su brojevima od 1 do 4.igrač s najvećim brojem bodova pobjeđuje u igri .
Klikeri
pregled

Okrugli sjajnih kuglica su zarobljeni maštu nizozemskih djece stoljećima . Igra snimanja mramor datira Rimljana i još uvijek popularan u Nizozemskoj . Nizozemski djeca su čak otišli što se tiče davanja specifičnih klikeri posebne nazive . Na primjer ,velika mramorna se zove& amp; kružnog div div Bonk & amp; . Rdquo ; Postoje mnoge vrste mramora igre , no oni zahtijevaju sve igrače da koriste svoje klikeri & amp; ldquo ; pucati & amp; rdquo ; Natjecatelji & # 039 ; mramori iz velikog kružnog areni označena na tlu . Posljednji igrač s netaknutim klikeri pobjeđuje u igri .

Odgovori