Interaktivne Geometrija igre za djecu

Edukativne igre su uvijeksjajan način potaknuti djecu da uče , a još uvijek ih održite zabavljali . Budući geometrija jetema koja se uvelike oslanja na vizualne slike i vještina , interaktivne igre mogu biti korisne alate u pomaganju djeci poboljšati svoje znanje i razumijevanje geometrijskih pojmova . OkupiteTrg

U ovoj flash igri , igrači moraju staviti zajedno različite oblike kako bi se obliku kvadrata . Igra počinje raspada grid – kao što je trg u razne dijelove, koji igrači vuku natrag na mrežu kako bi ponovno stvorili trg . Iakoigra izgleda kao da će biti jednostavno na prvi pogled , to može potrajati nekoliko pokušaja staviti komada na pravom mjestu , tako da će svi stati zajedno . Igra se može naći na web stranicama Apples4theteacher.com .
Tangrams

Igranje ove igre će pomoći studentima steći razumijevanje različitih oblika i kako ih se može manipulirati stvoriti nove oblike . Igrači moraju koristiti prostorne osnove u rotirati i pomicati četiri male oblike okolo sa svojim miša dok se ne mogu uklopiti zajedno napraviti veći oblik navedene na zaslonu . Timer odbrojava kao igrači napreduju kroz različite faze igre , a koje imaju iste manje oblike, već različite obrise , jer igrači završiti . Ova igra može se naći na Matematičkom igralište .
Alien Kutovi

Igrači moraju spasiti izgubljeno stranaca u ovoj igri procjenu kuta . Igra će predstaviti igrači s određenim kutem (tj 107 stupnjeva), a igrači moraju povući bar za povećanje kuta na zaslonu dok oni misle da je blizu kuta određeno . Kad su zadovoljni svojim pogodak , klikom na ” Check It ” gumb učinit će strancu se pojaviti , araketa brod će pucati iz kuta koje su stvorili . Ako su točne u roku od pet stupnjeva , a zatimstranac će biti spašen . Ova igra može se igrati na Matematičkom igralište , kao dobro. Katalog katalog katalog Baseball geometrije

Ove interaktivne igre učenicima pružaju široku lepezu aktivnosti za učenje o različitim vrstama kutova u nagraditi za prilike u baseball igri . Igre uključuju identificiranje , mjerenje i razvrstavanje , kao i kutovi označavanja . Igrači unesite svoje ime i odabrati igrača , a zatim su prezentirani s tipa flash kartica slike kako bi ih naučili informacije . Nakon što igrači osjećaju oni znajuinformacije dovoljno dobro , oni kliknite na tipku “Play” za ulazak bejzbolsku utakmicu . Igrači su se u šišmiša , a kako bi zaradili jednu, dvije ili tri šanse za udariti loptu , oni moraju točno odgovoriti na ponuđenim izborom pitanje u vezi s informacijama koje su im upravo naučili .

Odgovori