O elektroničke igračke

Elektronički igračke su divili djece i odraslih za nekoliko desetljeća . Postoji mnogo različitih vrsta elektroničkih igračaka , neke jednostavne , a neke izuzetno složena. Oni dijele zajedničke karakteristike kao što su se mogli kretati ili rade sami , napraviti buku i osvijetli . Oni obično sadrže barem jednu pločicu i izvući energiju iz napajanja . U 1970-ih i 80-ih , inovativne elektroničke igračke postala iznimno popularna , utirući put za buduće igračkama i stvaranje golemog novog potrošača na tržištu koje još uvijek uspješan i danas . Vrste

Mnoge različite vrste elektroničkih igračaka su proizvode i prodaju širom svijeta . Neki postala odmah trendy prije eventualno izravnavanje off , neki su ostali popularni , pa čak i pretvorio kolekcionara predmeta , a neki nikada stvarno skinula u prvom redu . Neki poznati kategorije vlak postavlja , radio i daljinski upravljanih automobila, ručni video igre, televizijske kuće (konzole) video igre, akcijske figure , plišane igračke , edukativne igre, virtualne kućne ljubimce , svjetlo i laser oružje i roboti .

Cijena

cijene za elektronske igračke raznoliki su poput igračaka samih . Napredak u moderne tehnologije su smanjene troškove elektroničkih komponenata značajnih ; jeftinije igračke s minimalnim funkcionalnosti može kupiti za manje od jednog dolara . Na drugom kraju spektra , možete lako mogao potrošiti tisuće dolara na elektronskoj igračku — poput robotskog ljubimca , primjerice . Opći trend u elektronici je za cijene na pojedine stavke ići znatno smanjena u kratkom vremenskom razdoblju . To je najčešće vrijedi za igračke , iako rijetki i naplativa igračke će ići u cijeni tijekom vremena .
Pong

Pong je bio prvi domaći video igre koji bi mogao biti predstavljen izravno na televizor . To je izumio Nolan Bushnell u ranim 1970-ih , kao alternativa za njegovu arkada verziju pod nazivom Video Stolni tenis . To je postao instant pomama za djecu, mlade i odrasle , pružajući jednostavan, ali vrlo zarazna igrivost . Osnovna ideja bila je za dva igrača na svakoj udario loptu sa svojim zaslonu vesla , pokušava kontrolirati loptu pokraj protivničke veslo , čime je postigao bod .
Teddy Ruxpin

u kasnim 1970-ih i tijekom 1980-ih , elektroničke komponente počele su se pojavljivati ​​u lutke i plišane igračke . Jedan od najpopularnijih primjera ovo jeplišanog medvjedića imenom Teddy Ruxpin . Kazeta igrač izgrađen je u stražnjem dijelu medvjeda , audio i pustolovne priče ( u pratnji slikovnica ) od Teddy i njegovi prijatelji mogu igrati u njoj . Impresivna inovacija je damedvjed će treptati očima i premjestiti usta , kao da su moji snovi .
Nintendo igre i gledati

Danas , što bi imati tvrdo vrijeme pronalaženje nekoga tko nije barem čuo za Nintendo. No, prije uspona na kultni status , Nintendo je bilo teško pronaći nešto što bi moglo uspješno zaraditi novac sa . Neki od njihovih ranijih ulaganja uključene igraće karte i taksi službu . To se sve promijenilo kada je Gunpei Yokoi stvorio Nintendo igre i gledati . Ideja je došla do njega , a on je primijetio da netko svira s kalkulatorom na vlak , i on koristi istu osnovnu tehnologiju kako bi različite prijenosnim video igara . Ove igre su za više od deset godina , i bez njih , vrlo je moguće da će Nintendo nikada stekao popularnost datvrtka sada uživa .

Odgovori