Savjeti Tehnike za dobivanje Creative S bijele boje u fotografiji

bijele boje je u osnovinačinkamera tumači toplinu svjetla prisutnu u sceni . Različiti izvori svjetla, poput sunca na oblačan dan ili umjetnu rasvjetu u zatvorenom prostoru , koji pružaju različite kvalitete na istoj sceni . Često se te razlike mogu biti previše suptilna za oči jedne osobe pokupiti , ali senzor fotoaparata je vrlo osjetljiva na tim nijansama . Dakle , mijenjajući balans bijele boje može napraviti vrlo vidljive promjene na fotografijama . Fotograf može podesiti balans bijele boje kako bi se osiguralofoto odražava prirodnu svjetlost sceni , ili ona može dodati kreativni , neprirodno kvalitetu mijenjanjem balansa bijele izvan normalnih ranges.Altering postavki za bijelo svjetlo

Većina fotoaparati imaju nekoliko unaprijed opcije za korisnik postavio svoj ​​balans bijele boje , koje su prikladne za određene uvjete . To obično uključuju mogućnosti za nijansu , fluorescentno , puno sunca , oblačnih dana i zatvoreni svjetlo , obično pod nazivom ” tungsten . ” Bljeskalica je također koristan za smanjenje svijetle , oštro svjetlo bljeskalice . Kao što je svaki od tih postavki govori fotoaparat prepoznati svjetlost kao crvenije , bistrija ili više narančasta nego što je u stvarnosti ,pametni fotograf može odlučiti za prikladnim podešenjem za poboljšanje svoje fotografije . Ove postavke se obično daju Slike prirodniji izgled nego automatsko podešavanje , ali se može koristiti kreativno poboljšati toplinu ili hladnoću fotografija .

Color Calibration

Profesionalni fotografi možda želite postaviti vlastiti balans bijele boje na snimanju , pod prevladavajućim svjetlu . Tipično ,fotograf bira postavke ručnog za balans bijele boje na fotoaparatu i kalibrira fokusirajući se na bijelom papiru , ili neki drugi stan , crno-bijeli objekt kao što je ispod poklopca jar i fotografiranja . Kalibriranje objekt mora biti u potpunosti jedna boja u slučajukamera slučajno pokupi na speckles drugoj boji . Iako se često to je da se što prirodniji izgled ,fotograf može povući će priznanje boja fotoaparata po kalibraciji fotoaparat na ravnu, jedna boja objekta koja nije bijela . To rezultira fotografije s neprirodnim bojilima . Druga mogućnost je da se kalibrirati svjetlinu na objekt u sceni koja jeposebno nijansa bijele , poput cvijeta , što rezultira suptilnije promjene u boji , a omogućujecvijet iskočiti kao palest objekt na slici . < Br >
zagrijavanje

obzirom na neke scene imaju prirodno hladna svjetlost , kao što su snježnim krajolicima , zagrijavanje nastup na slici možda čini kontraproduktivno , alipostavka na toplijem kraju ljestvice poput fluorescentne može dati hladan snijeg i okoliceviše neprirodno dobro osvijetljena kvalitete . Tople scene , poput izlaska sunca , koje sadrže puno crveno i narančasto , može se povećati za proizvodnju fotografiju koja rafala s toplim tonovima . Odgovarajuće postavke za dodavanje više naranče i reds u fotografiju , osim fluorescentno , subljeskalica, oblačno i postavke hlad . Lica , na primjer , u hladu često se čini da imaju plavu cast na automatskim postavkama , dok je na postavci hladu , lica povratio svoju prirodnu toplinu i obojenost .
Hlađenje

Postavke da se ohladi scenu i uvesti više plavog svjetla na fotografiji su oni koji su trebali biti korišteni u uvjetima tople svjetlosti , kao što je sunčan ili volframa okruženju . Cool sige može se pojaviti još hladno u bistrija od normalne slike . Ohlađeni – dolje sunca čini se da su više plave boje ton nego obično javlja u prirodi . Close- up portret lica može imati moodier atmosferu akoprirodna toplina na koži i očima su ogoljen do plave , dramatičnim tonovima .

Odgovori