Zabava , Creative , & amp; Interaktivne igre za djecu

Bilo je mnogo igara tijekom godina koje su stvorene za djecu ili djecu za isključivo u svrhu druženju . Sakrij i tražiti ni policajci i pljačkaši imaju više nego vjerojatno je igrao svatko u jednom trenutku u svom djetinjstvu . To je uvijek zabavno sjetiti klasičnih igara koje su prošli kroz vrijeme i naučiti ih da se naše vlastite djece . Također je zanimljivo vidjeti kako su evoluirali . Graničar – Ubojstvo lopta

Ne postoji bolja interakcija igra za djecu od Graničar . Svi mi imamo lijepe uspomene na ovu igru ​​kao djecu i moždanekoliko udubljenja , kao dobro. Graničar je ne samo zabavno , ali to omogućuje vježbanje i mogućnosti razmišljati o strategiji , dok djeca ne pregazi gumenih lopti . Neki od pravila igre su varirao tijekom godina , i mnoge druge igre su se razvili iz njega , ali još uvijekje glavni cilj u Graničar je bitiposljednja stoji . Izbjegavajte što je pogođen leti kick lopte dok koristite iste loptice da se druge momčadi igrača van , a vi ćete ostvariti zadatak .
< P >varijacija igri ima igrača koji su hit i uklonjena s terena ne bude stavljen izvan igre , ali postavljeni oko marginama protivnička momčad . Tu se mogu koristiti bilo koji kuglice koje razvaljajte granica da se druge momčadi igrača van. Oni koji su stavili u tom položaju ne može pobijediti u igri , ali može pomoći u svoju momčad pobijediti s uklanjanjem suprotstavljene igrača . Međutim , na taj način , oni su šalje igrače na granicama njihova momčad strani , kao dobro. U nekim slučajevimapromet konus s vrhom odsječena također se nalazi na svakoj strani . Veliki rastjerivati ​​kugla smještena je na stožac . Akolopta je pokucao off suprotnog timova stošca ,igra je gotova iekipa koja ga gurnuo s pobjeđuje . Ova igra se ponekad naziva ubojstvo loptu .
Hobotnice Tag

tag ima svoje mjesto na igralištu za previše godina da se prebroji . Davanje djeci priliku raditi kao i razmišljanja iz svojih planova da se ne uhvate , tag je malo promijenio tijekom godina . Creative varijacije igre uključuju zamrzavanje oznaku , svjetiljku oznaku i hobotnice, aliglavni cilj je jednostavan – nemojte biti uhvaćeni ili ćete biti “to”

U hobotnice oznaku , nakon što su označene . povežete ruke s osobom koja vas označili. Zajedno pokušate označiti drugima , prikupljanje sve više i više linkova . Također, one koji pokušavaju izbjeći zarobljavanje nisu trčanje okolo sve više mjesta , ali su trčanje preko s jednog kraja na područja u drugo . Nakon što bi ga na drugoj strani su oni sigurno dok ne dođe vrijeme da se vrate .
Stalak – O

Rack – O je50- godina kartaška igra u kojoj još uvijek možete kupiti , ali ne obično naći u trgovinama . Online je vaš najbolji kladiti ako želite ga kupiti , ili ga možete stvoriti sami . Morat ćete napraviti set kartica izvan građevinskog papira broje od 1. do 60. Vi ćete koristiti samo od 1 do 40 godina , ako su samo dva igrača igraju , od 1 do 50 za tri igrača , a sve karte za četiri igrača . Morat ćete napraviti stalak za svakog igrača koji ima 10 kartica u utore , tako daigrač može vidjeti svoje karte . Pokušajte što male pravokutne kutije od kartona , rezanje utora u redovitim intervalima .
< P> karata jednu po jednu , a igrači staviti kartice u utore kako su ih dobili . Prvi kartice su dobili ide u utor se nalazi u njima , a svaki karton nakon što je stavljen u sljedećem utor rade na konačnom utor . Ostatak karata nalaze se licem prema dolje u sredini s gornjem kartice okrenuo licem prema gore uz njega . Licem prema dolje kartice gomila ježdrijeb gomila ilicem prema gore kartica jepočetak hrpe bačenih .
< P >točka igre je da biste dobili svoje karte kako bi s tim da je najniža najbliži igrač i najveći najdalje . Brojke se samo moraju biti kako na temelju niske do visoke , kao što su 2 , 10 , 15 , 22 , 26 , 33 , 35 , 39 , 42 , 49. Kad je to njegov zaokret ,igrač može izvući karticu iz ždrijeba pile iliOdbaci gomila . Ako on vuče karticu iz privući hrpu , on može zamijeniti jedan od svojih kartica sa nacrtana kartice i stavite svoju karticu u hrpe bačenih . Ili , ako se on ne sviđa karticu crta , može ga staviti izravno u hrpe bačenih . Akoigrač crpi iz hrpe bačenih , on mora koristiti tu karticu . Kadaigrač ima sve svoje karte kako bi od niskih do visokih , on viče ” rack -o ! ” iigra je gotova .

Odgovori