Komercijalni igre koje koriste Magneti

Magneti , sa svojim nedokučivo sila privlačenja i odbijanja , se koriste kao dio mnogih komercijalnih igara . Magnet može bitisastavni dio igre strategije ili samo sredstvo za zadržavanje figure sigurno na brodu . Magneti su sigurni za djecu u dobi od tri , ali igre s malim komadima može predstavljati opasnost za gušenje . Privući i otjerati Strategija
igre

Neke igre koristiti sposobnost magneta ‘ odražavanja i privući druge magnete i metale kao sastavni dio strategije .

Kada igrate Jishaku , svaka osoba koja pokušava staviti sve svoje magnetske ” kamenje ” na ploči s drugim kamenjem . Igrači moraju odrediti gdje staviti poseban kamen po ocjeni magnetsku privlačnost ili odbojnost između igru komada i onima koji su već na brodu . Stvorena RSV produkcije , pogodan je za igrače od 14 i više godina .

Yikerz , igrači također pokušati premjestiti svoje magnetsko igranje komada oko odbora prema odbija ili privlači druge magnetske komada , pa čak i pomoću magnetizam gurati konkurenata komada off odbora . Pobjednik je prvi igrač koji nema komada lijevo . Igrači se mogu izmijeniti izgled odbor i početni položaj dijelova koji se mijenjaju razinu vještine u igri . AB Igre proizvodi Yikerz , aigra je pogodan za igrače od 14 i više godina .
Magnetska igre za malu djecu

Mala djeca uživati ​​u igrama koje koriste ” čarobnu ” moć magneta da pokupite metalne predmete , poput magnetske bug igre iz Melissa & Doug . Igra ima drvenu ploču s raznih metalnih bugova Kamini na brodu . Djeca koriste magnetsku leptir “neto” pokupiti pojedinačne metalne bugova , kao što su mravi, gusjenica i pčele , a onda koristiti net vratiti grozan crawlies njihovom zakonitom položaju na brodu .
< Br >
Klasične igre

šah, backgammon i dame su klasične igre za dva igrača u praksi strategiju . Magnetska setovi mogu biti tidier nego tradicionalnim drvenim ili plastičnim setovima , te su korisni u putničkim situacijama kada su komadi inače klizanje po ploči .

Pokretne Magnetska struktura igre

neke igre na ploči koriste magnetske dijelove koji povezuju zajedno kao dijelu igre strategije . Geomag ,švicarska tvrtka , čini Magnetic Challenge, građevinsku igra koja koristi magnetsku privlačnost kao dio zgrade zabave . Dva ili četiri igrača koristiti osmerokutni ploču za spajanje magnetne šipke i čelične kuglice i da se presele svoje gradnje s jedne strane ploče na drugu . Prvi igrač dobiti svoju ruku djelo na drugoj strani ploče pobjeđuje . Igra odgovara djeci od 6 i stariji .

Odgovori