Kako stvoriti Xbox Video igre

Xbox 360 je jedna od male šačice igraće konzole koje dominiraju moderni svijet video igara , a njihove igre se smatraju jednim od najboljih primjera virtualne zabave ikad proizvedenih . Za izradu ove igre , timovi stručnjaka iz područja programiranja , zvuka inženjering , grafički dizajn i animacije radnog nonstop za mjeseci ( ili duže ) izvršiti viziju umjetničkog ravnatelja .

To nije nemoguće izgraditi vlastiti Xbox video igre , to je samo jako teško ; Srećom, postoje programi i zajednice posebno dizajniran za pomoć you.Things morat ćete
Kit C # Express Developer
XNA Game Studio Express Screenshot XNA Framework katalog XNA Stvoritelja članstvo u klubu
Pokažite više uputa
softvera
1

Preuzimanje i instaliranje kompleta C # Express zahvata i XNA Game Studio Express .

oboje izgrađen na industrijski standard C ++ programski jezik , a jedini su programi dostupni na ne – industrijskim civila koje mogu stvoriti Xbox igra .
2

Preuzmite i instalirajte XNA okvir . To će vam omogućiti da testirati i otkloniti svoje igre tijekom postupka stvaranja .
3

Isprobati oba programa temeljito prije nego što započnete proces stvaranja igre, pogotovo na sposobnost programa da spasi svoj ​​posao .
Programiranje igre
4

kodfizika motor za svoju igru ​​s C # Express softver . Fizika motor diktira kako vaši likovi će postojati unutar vašeg virtualnog svemira , i što zakoni će slijediti ; gravitacija , inercija , a sveostalo su do svoje interpretacije .

Ako niste upoznati s C ++ programskom jeziku , školovati se na njoj temeljito online tutoriali iliviše tradicionalnih kako- knjiga.

5

Izgradite modele za svoje likove i objekte . To su bezbojna, bezličan 3D virtualni izreze vaših heroja i zlikovaca ( i sve druge znakove ) koje ćete kasnije koristiti za popunjavanje svoju igru ​​.
< P > To je takođervrijeme za izgradnju modela za žanrovskih specifične objekte , kao oružje za prva osoba pucač , ilimač svoj ​​trećeg lica akcijski junak će gospodariti .
6

Tekstura vaše likove i predmete s obje uključene XNA tekstura materijala , ili vlastiti umjetnosti . Provedite neko ozbiljno vrijeme na ovom dijelu , kao i vizualnim elementima igre i češće nego ne učiniti ili break igrača reakcije na igru u cjelini .
7

animirati svoje likove i predmete u skladu s njihovim funkcija unutar igre okruženju .

Razmislitenajrealniji pristup animaciji moguće za maksimalnu uvjerljivost u vašoj igri . Na primjer ,pražnjenje oružje će se tresti ,punjenje četveronožnih životinja često spušta glavu kada udariti, apogled iz ljudskih očiju teži bob i tkati dok hodate .
8

Build različite razine svoje igre. To uključuje pozadina krajolik , interaktivni prvom planu krajolik (poput drveća , vode, stijena , vrata, kutije i slično ) , kao i sve posljedice na okoliš kao što su magla , oblaci , kiša , snijeg i tako dalje .
< P > Opet ,realniji se programiranje ,boljiodgovor od svojih igrača je vjerojatno da će biti . Gledajte kako voda ili grane drveća premjestiti u realnom vremenu , dok ih animiranje kako bi dobili najbolji mogući učinak .
Estetika , zvuka i završetak
9

Izradite ili imateumjetnik izraditi za vas vizualni umijeće svoju igru ​​; sve vizualno u igri treba biti osmišljen od strane umjetnika , uključujući svakog lika , oružja , vozila , neprijatelja , pozadini , prvom planu , kutije i bačve .

Nakon što ste svoju umjetnost , nanesite ga naprikladno područja u programiranju stvoriti izgled igre .
10

Pronađite ili snimati zvučne efekte za svaki aspekt svoje igre , i ne zaboravite ništa . Svaki penjanje , zaključavanja vrata , oružje futrola , neprijatelj krik i elektronička škripati treba imati svoj ​​glas daje vama .
< P > Koristite kvalitetne zvučne efekte za svoju igru ​​, što je niže kvalitete one će odvratiti od igrača njihovo uranjanje u vašoj igri .
11

Pridružite se XNA Stvoritelja klub . Vi ćete biti u mogućnosti uploadati svoju igru ​​na svoje web stranice biti ispitan od strane drugih članova zajednice za igrivost i bilo gnjavi pitanjima . Povremeno , domaće igre poput tvoje su odabrali da bude prikazan u velikim vremenskim gaming klubovima poput E3 i Game Informer magazina .

Odgovori