Kako stvoriti neprijatelja u UDK

Unreal Development Kit ( UDK ) jealat koji vam omogućuje stvaranje igre i 3D vizualizacije . Korisnici mogu kreirati objekte , igra karte i modove , kontrola fiziku u svijetu igre i stvoriti neprijateljske robote koji će se boriti protiv igrača . Stvaranje neprijateljsku bot će vam omogućiti da se testiranje vozila, oružja i fizikalna svojstva kartom bez ljudskih testera . Možete stvoriti i staviti neprijatelja u UDK korištenjem razvojnih alata dok je igrao na karti . Upute Screenshot
1

Load UDK i izraditi kartu ili učitati postojeći.
2

karte dodajte značajke kao što su vozila , terena i oružja . Desnim klikom na kartu , kliknite na ” Put “, odaberite ” PathNode ” i stavite ga negdje na kartu .
3

desnom tipkom miša PathNode na kartu za otvaranje UnrealKimest . Desnim klikom na zaslonu i kliknite na ” novu radnju “, odaberite ” glumca ” i izaberite ” glumca Factory . ” To će vam dati okvir za mjesto dolje na zaslonu u UnrealKimest .
4

Desni klik na zaslonu , kliknite na ” novi događaj “, odaberite ” Level Startup ” i staviti ga na zaslonu . Opet desni klik na zaslonu , odaberite ” novi objekt Var Korištenje PathNode ” i staviti ga na zaslonu .
5

Spojite ” Razina Startup ” lik u ” Glumac Factory ” okvir klikom na njega i klikom na ” Spawn glumac” usjek na kutiji . Spojite ” New Object Var Korištenje PathNode ” lik u ” Glumac Factory ” okvir na usjek na kojem piše ” Spawn Point. ”
6

Kliknite na ” Glumac Tvornica kutiju” i otvoriti mogućnosti za njega . Odaberite ” UTActor Factory AI ” iz padajućeg izbornika pod opcijom za ” Tvornica “.
7

pomicanje niz opcija , odaberite ” UTbot ” iz padajućeg izbornika za opciju ” Controller Klasa ” i označite okvire za ” Deathmatch AI “i” Default inventar ” .
8

Prođite kroz popis opcija , kliknite na padajući izbornik za ” Pawn klase “, odaberite koristiti ” UT pijun “, a ulazje naziv za neprijatelja na terenu ” Spawn ime . ”
9

Close ” Glumac Tvornica ” i UnrealKimest . Desnim klikom na kartu, odaberite “Play Level ” i odabrati opciju ” Igra odavde . ” To će učitati svoju kartu za testiranje svog neprijatelja bot , koji bi trebao mrijeste na PathNode vam mjesto na karti u 2. koraku .

Odgovori