Klinci Igre za sedmi razred

Grupa igre su bitne za učenike srednjih škola na izgradnju timskog rada vještine, sposobnosti rješavanja problema i socijalnih vještina . Učenici sedmog razreda također trebali igrati igre samo za zabavu . Studenti na toj razini treba shvatiti da igra je dio života u bilo kojoj dobi . Igre navedene su namijenjene za grupe od 10 ili više . Balon Stomp

Balon stomp jeaktivan vanjski igra . Igra najbolje radi sa tri ekipe . Svaka osoba koja nosi dva balona , jedan vezan uz niz u svaku od njezine cipele . Svaki tim je trebao biti balonirazličitih boja . Cilj igre je zgaziti i pop sve ostale momčadi ‘ balona . Ako igrač na baloni su oboje pojavili , on je iz igre . Tim s barem jednim preostalim balon pobjede .
UkrastiBacon

ukrasti slaninu jetimske igre s twist . Grupa bi trebao biti podijeljen u dvije ekipe s jednakim brojem igrača . Dodjeljivanje broja igrača na svakoj tima počevši s jednim . Ako timovi svaki ima 20 članova , broj bi trebao biti od jedan do dvadeset na obje strane . Momčadi se formira paralelne linije koje se suočavaju jedni druge . Sudac stavlja objekt , kao što je loptu na zemlju između dvije momčadi . Sudac poziva na broj . Dva igrača , po jedan iz svake ekipe , koje imaju taj broj pokušati dobiti loptu , ili ” slanina “, na prvom mjestu. Kadaigrač ima ” slanina “,drugi igrač može ga označiti . Ako on to čini natrag u svoju liniju bez da tagged , njegov tim dobiva bod . Ako je označena , nitko ne dobiva bod . Prvi tim steći 15 bodova . Sudac može dodati neke poteškoće pozivom “Svi neparne brojeve . ” Zatim , svi igrači s obje strane s neparnim brojevima pokušati dobiti loptu i vratiti se svojim redovima .
Dragon Tag

Dragon Tag jemultipla timske igre . Svaki tim od četiri do osam igrača treba različite boje šal služiti kao rep zmaja . Članovi svaki tim veze ruke u obliku zmaja . Osoba nadesnoj strani je” glava ” od zmaja , aosoba nakrajnje lijevo je” rep . ” Svaki rep mora staviti tima šal u stražnji džep . Cilj igre je za glavu zmaja ukrasti rep , ili šal , od drugih momčadi . Članovi tima ne mogu pomaknuti , osim ako spojen na glavu zmaja . Svaki segment koji automatski postaje odvojena zamrzne dok se ponovno spoji na glavi . Posljednja momčad sa svojim repom pobjeđuje .
Telefon pantomime

telefonski šaradi je slična telefonskoj igri s gestama umjesto riječima . Skupina treba biti podijeljeni u timove od pet do 10 članova . Svaka momčad formira ravnu crtu . Moderator djeluje izvan scene za prvu osobu u svakoj liniji . Prva osoba u svakom retku onda pretvara u drugu osobu i ponavlja akcije moderatora . Akcija se nastavlja niz linija dokposljednja osoba ponavlja akciju . Moderator je tada smatrao koji posljednji član skupine ima najtočnije ponavljanje izvornog djelovanja . Moderator može dodijeliti bod za momčad koja ima najtočnije šaradu . Igrači trebaju mijenjati pozicije svaku rundu .

Odgovori