Kako promijeniti Cache Size za UT3

Bilo da su u igri na drugom poslužitelju ili pokretanje vlastitih, ” Unreal Tournament 3 ” igračima želimo najbolje moguće performanse iz svojih sustava . Duboko u konfiguracijskim datotekama su postavke koje označavaju veličinu cache. Na strani klijenta , to utječe na maksimalan broj datoteka koje se mogu skinuti s igra poslužiteljima , kao što su zemljovidi, tekstura i audio . Tako je s malom veličinom klijent keša , datoteke moraju biti ponovno preuzeti s poslužitelja nakon što prelazi set priručne maksimum . Na strani poslužitelja , podešavanje veličine privremene mijenja koliko sistemske memorije namijenjen je i igra poslužitelju . Upute Screenshot Karta Preuzimanje Cache
1

Otvorite ” Unreal Tournament ” mapu , a zatim ” UTGame ” i ” Config . ” Zatim dvaput kliknite na ” UTEngine.ini ” datoteku .
2

Pomaknite se do odjeljka ” [ Core.System ] ” .
3

Uredi ulaz za ” StaleCacheDays = X , ” Promjena “X” na broj dana koje želite neiskorištenih datoteke ostati na sustav prije nego sam se automatski briše .
4

Uredite unos za ” MaxStaleCacheSize = X , ” promjenom ” X ” u novom ukupne maksimalne veličine datoteke za neiskorištenih datoteka , u megabajta .
5

Uredite unos za ” MaxOverallCacheSize = X , ” promjenom ” X ” zanovi ukupna maksimalna veličina datoteke za sve preuzete datoteke , u megabajta .
6

Zatvorite prozor , a zatim kliknite na ” Yes ” da biste spremili promjene .
server-side Cache
7

Otvorite mapu ” Unreal Tournament ” , zatim ” UTGame ” i ” Config . ” Zatim dvaput pritisnite ” Unreal.ini ” datoteku .
8

Dođite na” [ Engine.GameEngine ] ” odjeljak .
9

Edit ” CacheSizeMegs = X , ” promjenom ” X ” u iznosu od sistemske memorije posvetiti igri poslužitelju .
10

Zatvorite prozor . Kliknite na ” Yes ” kada zatražiti da spremite promjene .

Odgovori