Kako napraviti domaći Game vrtnju kotača od kartona

Mnoge igre na ploči se oslanjaju na motalice za kontrolu kretanja figura . Domaći zvrkovi su osobito korisna jer možete uključiti do osam ishoda , ako želite , a težina im po želji . Možete dizajnirati domaće Spinners pratiti igre koje ste stvorili . Spinners su izvrsne alate za korištenje u situacijama u kojima bi moglo biti nezgodno dice ili teško bacanje sigurno . Možete stvoriti igru Spinners koji omogućuju manje iskusnim igračima ili onima s posebnim potrebama za sudjelovanje u igrama koje bi inače mogli biti previše difficult.Things što vam je potrebno
čvrst bijelog kartona
Škare Pretraživati ​​markeri
Vladar
Sharp šilo ili bušiti
izoštriti golf olovku
Bowl ili drugi uzorak ( opcionalno )
Prikazati više uputa
1

stvoriti oblik od kartona koristiti kao spinner . Ovaj oblik mora biti što je gotovo savršeno moguće . Trace zdjelu za krug , ili koristiti ravnalo stvaranje točne trokut, šesterokut ili osmerokuta . To je važno zaoblik biti izgrađena točno takoistočnopacifičkog će biti dobro izbalansirana . Izrežite oblik out .
2

Pronađite točno središte formi tako da balansira na točki olovkom . Napravite mali trag na donjoj strani uređaja za izvlačenje tako da možete pronaći točnu točku kada je vrijeme da napravite rupu .
3

Koristite centar kao referentna točka i podijeliti pauk u dijelove zrači prema van iz sredine . Ako ste izabrali za napraviti oblik poligona , vaš istočnopacifičkog treba imati odjeljak za svaku stranu . Spinners izrađene od heksagona može imati šest dijelova , na primjer . Kružni spinner može imati između dva i osam dijelova . Veći broj sekcija ćeistočnopacifičkog teže čitati .
4

Ukrasite dijelove za centrifugiranje s brojevima , bojama i drugim oznakama za kontrolu pokreta igre . Ako želite sve moguće ishode da imaju jednaku vjerojatnost na određenom spin, pobrinite se da je svaki zastupljen u jednakom broju sekcija . Možete povećati izgledi za određeni ishod povećanjem broja sekcija koje imaju te oznake želite korist . Na primjer , ako imate šesterokutnu pauk i žele pogodovati ishod broj četiri , stavitečetiri u dva ili više dijelova i koristiti samo jedan dio jedni za druge brojeve .
5

Korištenje putokaz pokazuje centar za ravnotežu , bušiti rupu kroz kartona s šilo ili bušiti . Gurnite izoštriti olovku kroz rupu takouređena strana za centrifugiranje je suočiti se itočka je na strani bez ukrasa .
6

Stavite olovku točku na tvrdu , glatku površinu koja neće biti oštećena olovkom oznaka. Spin olovku oštro pa kovitla na svom mjestu . Kadtwirling usporava ,istočnopacifičkog će pasti i dolaze na odmor , tako da jedan dio dodiruje stol . To jeizabrao ishod koristiti u igri .

Odgovori