Kako napraviti elektromagnetskih Igračke

Elektromagnetizam je super za izradu kreće igračke koje možete aktivirati pritiskom na gumb . Nakon što su izgradili svoj ​​elektromagnet , možete postaviti u pokretu bilo što želite ; napraviti dinosaura koji se otvara usta huka , balerina koja skače u zrak ili udarač koji ljuljačke na baseball . Korištenje poluge i dobar dizajn , možete napraviti snažan pokret iz čak prilično slabe electromagnet.Things morat ćete
veličine D Magnet
4 noge emajlirane bakrene žice
4 -inčni željezni čavao Screenshot nožem
ljepljive trake
Iron pranje
olovku Screenshot lesonit Screenshot Jigsaw Screenshot Vijci
Drill Srpski odvijač Srpski slamku
akrilnim bojama
kist
Screenshot pokazati više Uputstvo Screenshot
1

Zamotajte emajliranim žice čvrsto oko noktiju , ostavljajući šest centimetara slobodno žice na svakom kraju . Struže caklinu off posljednjeg centimetra na svakom kraju žice s nožem . Držite jedan kraj žice na jednu od elektroda na baterije i ostavitidrugima besplatno .
2

Crtanje dizajn za svoju igračku na lesonit . Crtanje zaseban dio za pokretne dio svoje igračke. Na primjer , ako želite napraviti pirata koji njiše svoju sablju , onda bi ruku odvojeno . Pokretni dio će preokrenuti uporište ; u ovom primjeru ,uporište je The Pirate rame .
3

izgraditi trodimenzionalni model žljebova dijelove međusobno okomite . Crtanje razne dijelove , ako želite izgraditi ovako i privući utora na svakom gdje komada može stati zajedno .
4

Izrežite oblike s ubodnom . Izrežite utore i pokušati dolikuje dijelove zajedno kako bi bili sigurni da stane . Izbušite kroz lesonit na mjestu gdje želite na pomični dio na pivota . Napraviterupu frakcijski širi od vijaka koji ćete koristiti .
5

Postavite vijak kroz rupu i vijak savjet u pokretnom dijelu . Pokretni dio će se okrenuti ovoj uporište . Dio igračke koju želite premjestiti , poput gusara na sablje , će biti na jednoj strani uporište . Ostavite barem centimetar dijela na drugoj strani uporište .
6

TAPE A slamku na inča dugo dijelu kreće dijela . Koristite slamku kako bi se produžio kreće dio . Trakom metalna pločica na kraju slamke . Pogledajte gdje se dio potraživanja i savjet slamu dok ne balansira na pravom mjestu .
7

trakom čavao na glavnom dijelu ploče , inča ili tako daleko od podloška . Dodirnite labav kraj žice na baterije elektrode dovršiti krug i stvaraju elektromagnet . To će povući za pranje prema nokta i napraviti pokretni dio jeku . Skinite žicu pustiti pokretni dio jeku natrag na svoje mjesto . Dodirnite žice na akumulator kako bi pokret jerking .
8

Obojite lesonit na suprotnoj strani odakle si zalijepio nokat . Boja je nalikovatidizajn li izrezali . Boje s jedne boje u vremenu . Dopustiteboje da se osuši prije prelaska u drugu boju ili će pokrenuti .

Odgovori