Wilderness Survival igre

vještine pustinji opstanak može biti osoba koja je jedina nada kad se nađe u neočekivanim situaciji preživljavanja . Možda ćete morati osloniti na vještine pustinji opstanak nakon što je izgubio iz vida od pješačkih staza , odvojio od svojih pješačkih prijateljima ili se nasukao nakon sudara vozila . Pustinji opstanak igre opremiti sudionike s radnog znanja o osnovnim elementima privremenog preživljavanja u ekstremnim situacijama . Pripremljenost je jedna od osoba najvećih resursa , kada je u pitanju preživljavanje u divljini . Vještine Relay

Podijeliti skupinu sudionika u timove s jednakim brojem suigračima po timu . Složite nekoliko vještina postaje s pomagala potrebnih za dovršetak relevantne zadatak za preživljavanje . Na primjer , jedna stanica može uključivati ​​dijelove cerade , ljepljive trake i drži je potrebno izgraditi sklonište dok je druga stanica uključuje hrpu suhih štapića, mahovine i kremen za početak požar . Svaka stanica trebala imati dovoljno zaliha za svaku ekipu za izvršenje zadatka u isto vrijeme . Jedan član iz svakog tima utrkama do prve stanice za dovršetak prvi zadatak ; kada jezadatak uspješno završen ,sljedeći član tima je upozoren da biste prešli na sljedeću stanicu . Za složenije zadatke , dva člana tima mogu raditi zajedno kako bi dovršili zadatak . Prva momčad koja je uspješno završiti svaku stanicu pobjeđuje u igri ; prigodne nagrade uključuju komplete prve pomoći ili šestara .
Survivor Osobnost igra

Suradnja i učinkovit program komunikacija može dokazati bitno u situaciji preživljavanja skupine . Sudjelovati sudionike u uloga igranje igra koja ocjenjuje ulogu osobnosti i odnosa u situacijama pustinji opstanak . Napravite osobnosti profile kartice za svakog sudionika koji opisuju karaktersudionik će igrati ; su relevantne biografske podatke kao što su dob i spol , osobine ličnosti poput agresivnih ili lijeni , i spretnost setovi poput izviđača treningu ili građevinskog iskustva . Svaki lik također donosi jednu stavku , kao što je džepni nožić , ribarsku mrežu ili bljeskalicu . Dajte sudionicima deset minuta na studij joj karticu i ući u karakteru . Donesite skupinu u simuliranim preživljavanje okruženju kao što su šume ili pustoj plaži . Grupa ima tri sata za izgradnju skloništa , pronaći hranu i napraviti planove za buduće preživljavanje . Međutim , svakih trideset minuta ,skupina mora izabrati hoće li glasovati izvan jednog člana nakon desetak minuta rasprave sjednici . Član sa najviše glasova mora napustiti i gledati ostatak simulacije ; glasali off član također preuzima svoju stavku daleko od grupe . Na kraju simulacije su glasovali izvan članovi odlučiti koji od preostalih članova najvjerojatnije preživjeti situaciju ; Pobjednik dobiva nagradu . Vođa treba voditi follow – up raspravu o tome tko je dobio glasovali off i zašto i kako ličnosti može utjecati situacija preživljavanja .
Opstanak setove

Hostopstanak komplet utrci u kojoj je član tima mora misliti brzo za odabir stavke preživljavanja . Napravite igru odbora od strane pokriva veliki Eisel s komadom pusta . Ispis i izrezati dvije kopije slika predmeta za preživljavanje koji će biti postavljeni u kompletu određenom na opstanak postavljanje ; primjerice ,tropska komplet za preživljavanje može uključiti zaštitu od sunca , dokhladna klima komplet za preživljavanje možda su topli oblozi . Ljepilo slike na komade kartona i back kartona sa osjećao tako da će se staviti na brodu . Traku po sredini ploče i stavite jedan set stavki na svakoj strani crte .
< P > imati predstavnika iz svake od dviju momčadi približava odbora za krug . Lider doziva scenarij preživljavanja, kao što se nasukao na tropskom otoku . Predstavnici tima imaju pet sekundi da odaberete tri stavke iz raspoloživih mogućnosti uključiti u opstanak kit . Igrač koji odabire ispravan tri stavke dobiti jedan bod ; Ako obje momčadi pravilno odabrati stavke ,ekipa koja završi prvi osvoji bod . Novi predstavnik zatim je poslan na brodu za drugi krug . Momčad s najviše bodova pobjeđuje .

Odgovori