Kako napraviti cutscene u Unreal Development Kit

Unreal Development Kit , ili UDK , jekit za razvoj za stvaranje igre s Unreal Engine. Korisnici UDK mogu kreirati vlastite igre, igra karte i izmjene postojećih igara . Sposobnost za stvaranje cutscenes da će izazvati po završetku događaja u igri jeznačajka UDK . To omogućuje korisnicima fleksibilnost za crafting priča linije i poboljšanje gameplay njihove igre ili karte. Da bi cutscene u UDK , koju će koristiti matineja , značajka kamere programa , kao i postavljanje okidač događaje i nestati kontrole . Upute Screenshot
1

Load UDK i započeti novu kartu ili učitati već postojeću.
2

Kliknite na ” glumac ” Nastava pregledniku , odaberite opciju ” CameraActor ” i stavite ga na karti gdje ga želite . Usmjerite fotoaparat glumac u smjeru u kojemcutscene će početi .
3

Otvoreno ” Kismet ” i odaberite dodati matineja objekt . Dodaj drugi objekt , matineja podataka , i spojite ga na matineju .
4

Dvaput kliknite na ” matineja ” i desnim klikom na sivo područje i odaberite ” Dodaj novi direktor grupe. ” Desnom tipkom miša u sivom prostoru opet i odaberite ” Dodaj novu kameru Group . ” Odaberite opciju direktora i postavili ga koristiti ” CameraActor ” objekt .
5

Kliknite “pokret ” iz opcije pod ” CameraGroup ” i odaberite “dodaj Key” za dodavanje početni položaj cutscene . Matineja sada treba vidjeti kameru u pregledniku .
6

Pomaknite fotoaparat na novo mjesto , slijedeći put na cutscene želite , i ponovo pritisnite “Key Dodaj” gumb . To će označiti novu lokaciju fotoaparata na karti .
7

Postavite vremenski okvir u matineja na nulu , i to će pregledati tijek vašeg cutscene .
8

Desni klik ” DirGroup ” u matineja i odaberite ” add New Fade Track “, primjenjuju se vrijednosti za blijedi u svojim ključnim točkama kamera dodati blijedi . Vrijednost 1 je u potpunosti nestao , avrijednost 0 nema fade uopće . Dodavanje vrijednosti za svaku ključnu točku u zadnjih i prvih ključnih točaka ima vrijednost 1 .
9

Exit matineju . U Kismet vidjet ćete podatke događaje koji mora biti spojen na matineju objekta . Spojite ih tako da kliknete na događaju podataka , a zatim povlačenjem linije do podataka koje točke na matineju .
10

Spremite i zatvorite Kismet , a zatim spremite promjene na karti.

Odgovori