Označene Igralište Igre

Unatoč svim napredak u tehnologiji , sva djeca trebaju za dobar provod ješirom otvorena igralište i neke krede . Obilježavanje se igralište za neke jednostavne igre mogu pružiti sate zabave za djecu , zajedno s izazovnim svoje ruka-oko koordinacije i učeći vrijedne vještine kao što su timski rad , dijeljenje i naizmjence . Kickball

Draw domaću ploču i tri baze na igralištu , kao i spot za bacač stajati . Kickball pravila nalikuju onima bejzbol , aigra zahtijeva veliku crvenu gumenu loptu . Ovisno o broju djece dostupnih , igrači mogu zauzeti mjesto baš kao i one u baseball s bacač , hvatač , basemen , shortstop i outfielders . Igra počinje kadabacač baca loptu prema ploči domaćina , adrugi igrač pokušava ga udariti . Baš kao u bejzbolu , akolopta je uhvaćena u zraku ,buntovnik je van. Kicker također može biti proglašen je lilopta ga pogodi kada nije na bazu . Akobačena lopta promašuje ,igrač može nastaviti na sljedeći bazu , ali ne i dalje . Istjerani događa kadalopta bačena na baseman koji ima svoju nogu na bazu , a on ga uhvati prijebuntovnik stiže označiti gore . Baš kao u bejzbolu ,tim dobiva jedan bod za svaki run kuće ; i nakon tri su izlasci , zatim momčadi mijenjaju strane .
Školica

tipični školice uzorak ima osam poglavlja s prva dva kvadrata biće side – to-side i brojevima 1 i 2. .pored trgu nalazi se na vrhu , usmjeren iznad prve dvije i ima svoj broj tri .uzorak se nastavlja sve dok postoji osam kvadrata sve naslagane jedna na drugu . Svaki igrač ima oznaku , što može bitimali kamen ili nešto slično . Prvi igrač baca joj marker u prvi trgu . To se ne može odbiti iz dodirnite liniju ili zemlju u pogrešnom trgu ; Ako se to dogodi ,igrač odustane svoj ​​red . Ako sleti ispravno , ona poskakuje na svakom trgu , naizmjence koriste jednu nogu ili dva , ovisno o tome koliko kvadrata ona može sletjeti na . Na putu natrag , ona dobiva joj marker . Uzorak se ponavlja , bacanje marker na drugom trgu i tako dalje . Akoigrač izgubi ravnotežu , fali kvadrat ili korake na liniji , njezin red završava , a ona mora igrati tu rundu više . Prvi igrač za dovršetak svih osam sekcija pobjeđuje .
Klikeri

Nacrtajte 10 metra širok krug na tlu i stavio 13 ciljanih mramor iznutra . Igrači mogu pucati s bilo kojeg mjesta izvan ringa . Cilj je kucati ciljani mramora izvan kruga , a imajući svoj ​​strijelac mramor iznutra . Akoigrač to radi uspješno , on se i dalje pucati . Međutim , akoigrač promaši ili njegov strijelac ide izvan ringa , on gubi na red . Tko kuca sedam ciljeva iz kruga prvi pobjeđuje .
Four Square

četiri kvadrata su označene na terenu , sve dira jedan drugoga i stvaranje jedan veliki trg , otprilike 8 od 8 metara . Crvena kickball se koristi za igru ​​. Svaki igrač preuzima kvadrat i to zauzima . Jedan trg je” As ” i ” Kralj ” , dok su ostali imaju manje kvadrata imena i rangiraju prema naslovu, kao što je ” kraljica “, ” Prince ” ili ” Princess “. ” Ace ” ili ” Kralj ” služi loptu . Lopta se prvo mora odskočiti na trgu , a potom udario prema jednom od drugih trgova . Osoba na trgu gdje je kuglica sjedne moraju ga je pogodila na bilo koji drugi igrač . Lopta mora prvo odskočiti u taj igrač trgu prije nego što je udario u drugi igrač . Akolopta bounces dvaput ili je pogodio izvan kvadrata ,igra se zaustavlja . Osoba koja nekalopta odskočiti dvaput ili udariti ga izvan granica mora premjestiti na najnižoj ljestvici trgu , dok svi drugi pomiče prema gore mjesto .

Odgovori