Šah za početnike

Ljudi su igrali šah stoljećima diljem svijeta , a to je i dalje jedna od najpopularnijih igara svih vremena . Šahovskoj ploči može činitipomalo zastrašujuće za početnike oka , ali to dvije osobe igra nije teško naučiti jednostavne korak – po-korak upute . Objekt šah

šahovskoj ploči , koja ima 64 kvadrata izmjenične boje , u bitibojno polje za dva seta vojski . Vojska tradicionalno su podijeljene u bijelim i crnim , svaki sa 16 igra komada . Igrači premjestiti jednu figuru po kolu . Akokomad je preselio u protivničkoj trgu , protivnikov komad je zarobljen i uklonjena iz odbora . Napadaju komad onda zauzima trg .

Objekt šah je uhvatiti vaš protivnik kralja .
Igra komada

Svaki igrač ima osam pijuni , dva viteza , dva biskupa , dva rooks , jedna kraljica i jedan kralj . Svaki komad ima drugačiji set pokretnih pravila . Ne komad , osim viteza , može skočiti u odnosu na druge dijelove na putu .

Za veći dio ,pijun samo je dopušteno da se krene naprijed okomito , jedan trg u isto vrijeme . Postoje dvije iznimke od tog pravila . Prvo ,pijun može kretati bilo jedan ili dva kvadrata okomito na svojoj prvoj pak , ovisno o igračevim željama . Drugo ,pijun može zarobiti protivnikova komad samo pomicanjem jedan kvadrat dijagonalno . To se ne može uhvatiti komadić neposredno ispred nje . Unatoč tome što jenajslabiji dio na brodu ,pijun nije neutemeljen . Ona se može koristiti za zaštitu višeg komada , i to može biti unaprijeđen u kraljicu ( ili bilo koji drugi komad igra osim za kralja ) , ako ne dođe zadnji red na suprotnoj strani ploče .

vitez ima pomalo neobičan kreće uzorak . To stvara oblik slova L. , kreće dva kvadrata okomito onda jedan kvadrat vodoravno ili obrnuto . Vitez jesamo igra komad koji može skočiti preko druge komade u svom putu , iako se ne može uhvatiti bilo komada usput . Protivničke komad mora se zauzimaju konačni kvadrat “L” , kako za viteza da ga uhvati .

Biskup može kretati dijagonalno , i naprijed i natrag , preko što više kvadrata što jeigrač odabire .

topa može kretati horizontalno ili vertikalno , i naprijed i natrag , preko što više kvadrata što jeigrač odabire .

kraljica jenajmoćnija komad na ploči . To može pomicati okomito, vodoravno ili dijagonalno , i naprijed i natrag , preko što više kvadrata što jeigrač odabire .

Kralj je , ironično , jedan od najslabijih figura na ploči , samo na drugi pijun . Kralj može kretati u bilo kojem smjeru , ali samo jedan trg u isto vrijeme .
Rokada

Postoji samo jedan manevar u igri šaha koja uključuje dva igra komada kreće unutar jednog zauzvrat . To se zove rokada , a njen cilj je da se bolje zaštitili kralja . To jedobra ideja da to učinite rano u igri , kao što zahtijeva kralja , tri pijuni i jedna kula se u prvobitni položaj . Iz tog manevra ,kralj je dopustio da se presele dva kvadrata vodoravno prema svojim najbližim topa , pod uvjetom da nema drugih komada na putu . To će mjesto kralja na trgu pored topa . Vrana je tada dopušteno preskačemo kralja u susjedno polje . Kralj je sada dobro zaštićeni iza zida od tri pijuni na strani ploče . Možete samo dvorac jednom tijekom igra šah , a ne možete to učiniti , a kralj je pod kontrolom .
Provjerite i mat

Kadkralj je u opasnosti da bude uhvaćen od strane protivničke komadu , to je pod kontrolom . To ne znači nužno daje igra gotova . Postoje tri načina kako spriječiti kralja od toga da bude zarobljen . Jedan , premjestiti kralja na trgu gdje više neće biti ugroženi . Dvije , blokirati put napada s drugim igra komadu . Tri , hvatanje napadački dio .

Ako ni jedan od ovih manevara je to moguće, kralj je sada u šah-mat , a vi ste izgubili .
Outthinking svog protivnika

najveći strategije u šahu je out – razmišljanja svog protivnika . Nemojte se samo fokusirati na svoju igru ​​komada . Gledajte svaki potez vaš protivnik čini i pokušati zaključiti zašto je napravio taj određeni potez . Figuring out vaš protivnik je plan napada će vam dati odlučila prednost . Ne zaboravite , međutim, da vaš protivnik će se pokušava zaključiti sve svoje strategije , kao dobro. Ometanje je čestoključ pobjede partiju šaha . Na primjer , ako se prevari svog protivnika u uvjerenju da je tvoja kraljica je do nečega , što će imati veće šanse za stavljajući joj kralja u provjeru s biskupom ona nikada nije gledao .
< Br >

Odgovori