The Legend of Zelda : Link buđenja Trikovi za Ubijanje Sleeping morž

” Legend of Zelda ” jeniz akcijskih avantura video igara proizvedenih i razvijen od strane Nintenda . Igrači preuzimaju ulogu Link , junak vrijeme , kao što je on bori protiv zlog čarobnjaka Gannondorf . Igranja u Zelda igara je često puzzle – orijentirani, zahtijevajući pametan razmišljanje da prođe kroz čudne prepreke . U ” The Legend of Zelda : Link je buđenje” igrači moraju naći način da donese spavanje morž koji blokiravažan put . Kontrole i Osnovne informacije

” The Legend of Zelda : Link je buđenje” ima jednostavna i jednostavan kontrole shemu koja je lako svladati . Koristite gumb “Start” kako bi se izbornik u igri . Ovaj izbornik ima svoje oružje, inventar i korisne podatke za mjerenje napretka . Koristite izbornik inventar dodijeliti stavke u “A” i “B” tipke . Kroz igru ​​, linkova otkriva mnoge korisne oružja i predmete koji se mogu koristiti kako bi uništili neprijatelje i interakciju s karte svijeta . Igrači mogu imati bilo koje dvije stvari opremljeni u isto vrijeme . Tipku ” Select ” otvara kartu svijeta , što je vrlo korisno za navigaciju kroz prostrani svijet . Smjera slabljenja se koristi za kretanje , kao i navigaciju izbornicima .
Životinja Village

Vaš prvi susret sa spavanje morž javlja na periferiji životinja Village , nakon Završetkom treće tamnice . Životinja Selo se nalazi u sredini ” Koholint otoku” i naseljavaju u potpunosti u razgovoru životinje . Mnogi mještani govoriti u tajnovitim zagonetkama , i to može biti teško odrediti što treba učiniti kako bi vaš put kroz selo kao rezultat . Unesite zgrada u jugozapadnom uglu selu bi razgovarao s kuhar medvjeda , jedan od rijetkih popustljiv građani . Kuhar medvjed će objasniti daspava morž je blokiran jedan od glavnih staza koje vode iz sela , a da se ništa ne može učiniti kako bi ga probuditi . Vi ne možete pokušati probuditi morž prije razgovora s Chef medvjeda , pa budite sigurni da se zaustavi svoju zgradu prije odlaska u selo .
Buđenje morž

voditelj na jugoistočnom izlazu životinja Village susretati se sa spavanjem morž izravno . Svaki pokušaj da razgovaraju sa morž će se sastao s hrkanjem . Nakon što ste ispitali morž , možete se vratiti u grad kako bi razgovarali s mještanima o morž . Neki od njih će dati nejasne tragove očarobna pjesma bude u mogućnosti da se probuditi zvijer . Vi ćete morati potražiti pomoć u harfist Marin će se osloboditi od morž . Marin može se naći uz Toronbo Shores , neposredno južno od mabe Village . Pronađite Marin duž obale i razgovarati s njom . Ona će vas automatski se pridruže , nakon točno iza vas do vašeg dosegamorž . S Marinom u tow , govori morž drugi put za početak filmskog slijed . Marin će igrati ” Balada o Windfish ” koji ukida morž iz svog sna . Nakonslijed je završio ,morž će pokrenuti natrag u selo i da ćete biti slobodni da nastave na putu .
Varanje svoj ​​put kroz

Možete iskorištavaju jednostavan glitch u sustavu karti igri u potpunosti zaobici morž . Karta svijeta u “The Legend of Zelda : Link je buđenje ” se sastoji od nekoliko stotina kvadrata , koje predstavljaju jedan komad zemlje u svijetu. Kad god Link seli iz jednog trga karte nasljedeći, tu jekratki loading razdoblje . Akoigrač otvara kartu svijeta pritiskom ” Odaberite ” točno u trenutku koji se događaloading razdoblje , Link će biti snimljen prema naprijed na sljedeću trgu karte . Ova greška može vam omogućiti da jednostavno prijeći preko odjeljak kartu featuring morž . Od tamo , možete prijeći na četvrtom tamnici bez potrebe trošiti vrijeme vraćanja unatrag do mabe Village .

Odgovori