KakoNintendo 3DS posao bez čaše ?

Nintendo 3DS handheld konzola je pokrenut u 2011 kako bi mnogo fanfare . Ljudi su bili zaprepašteni na izglede da Nintendo je napokon riješio tešku zagonetku isporuke 3 – D grafiku bez korištenja ikakvih posebnih naočala . Ostali elektronički uređaji su postigli to već , ali prodao loše , što znači da3DS stajala biti prvi naočale bez 3 – D uređaj do masovnu publiku . Nintendo staviti znatan trud u dizajnu i došao do zanimljivog rješenja . Depth Perception

vidjeti u 3D-u, trebate pogledati dvije malo različite slike u isto vrijeme , svaki s prikazom isti pogled iz malo drugačijeg kuta . U prirodi , to nije problem : Oči sjediti par inča apart , njihovi različiti kutovi gledanja omogućuje percepcija dubine . Na ravnom elektroničkom zaslonu , međutim ,iluzija dubine je stvoren s dvije slike projicirane na zaslonu istovremeno, gledano kroz filter , tako da je vaše lijevo oko vidi jednu sliku i desno oko vididrugi . Većina 3 – D grafiku tehnologije do sada su se oslonili na čašama za napraviti ovu filtriranje . The old – style crvene i plave naočale koristiti apsorpciju boje . Naknadne inovacije koristi polarizaciju umjesto , čime se omogućuje bolju kvalitetu slike . Novije čaše raditi drugačije . Zaslon pokazuje izmjenične slike za lijevo i desno oko na brzim frame rate , a naočale odgovoriti na radio signala iz projektora , zamračenje svaki objektiv varijabilno proizvesti 3 – D efekt .
Parallax Barrier

Nintendo 3DS eliminira potrebu za naočale po kojima filtar slike u sam zaslon . Taj filter , nazvao” paralakse barijera “, sastoji se od niza vrlo tankim šipkama izvode okomito preko zaslona . Ove barovi blokirati upravo pola ekrana – nešto kao da gledate kroz prozor čiji sjenila naginje na pola puta za zubima . Međutim , barovi koristiti vrlo precizno razmak koji uzima prednost od različitih kutova na kojima su vaše oči vidjeti zaslon . Oni blokiraju pola zaslon od svog lijevog oka , a drugu polovicu ekrana od svog desnog oka . Rezultat je da možete vidjeti cijeli ekran , ali u nizu naizmjeničnih vertikalne trake koje , odnosno, samo jedan od vaših očiju može vidjeti .
Spajati Slike

3DS stavlja dvije slike na svom zaslonu istovremeno . Jedna slika ide na vrpcama koje je samo vaše lijevo oko može vidjeti , adruga slika ide na trakama da je samo desno oko može vidjeti . Ove dvije raspršenih slike stvaraju iluziju dubine na flat screen – a samim time i 3 – D efekt . 3DS treba vrlo visoku horizontalnu rezoluciju , tako da je svaka vertikalna vrpca je pretijesna da primijetite diskontinuitet između slike vrpce lijevo – oka i slikovnih vrpce desnim okom . U tom smislu ,gornji zaslon 3DS radi na ukupnoj rezolucijom 800 x 240 piksela – ili 400 do 240 za svako oko . Samogornji zaslon od 3DS ima 3 – D grafiku . Donji zaslon je i daljedvodimenzionalne touchpad .

Ograničenja

trodimenzionalnoj učinak na rad , morate držati 3DS u točno određenom udaljenosti od tvoje lice . Uređaj dolazi s klizač tako da možete prilagoditi tu udaljenost da odgovaraju vašem razinu udobnosti . Također treba naglasiti da 3DS izravno na vas , umjesto da ga naginjanjem na jednu stranu . Ta ograničenja predstavljati problem za igrače koji se presele svoje 3DS okolo dok oni igraju . Nintendo je rekao da će se smanjiti te probleme u budućim verzijama 3DS . Od rujna 2011 ,3DS je prodano samo oko 4,3 milijuna primjeraka diljem svijeta – impresivne brojke u apsolutnom smislu , ali daleko ispod Nintendo očekivanja

.

Odgovori