Kako pucati na miš u Jedinstvu

” Jedinstvo 3D “, poznatiji kao jednostavno “Jedinstvo ” jeposebna igra programiranje shell koji je dizajniran da pojednostaviti proces stvaranja video igara . Korištenjem Jedinstvo , video igre programeri su u stanju zaobići mnoge zamke i propuste koji mogu napraviti stvaranje igra dosadan i teško . Jedan od glavnih problema za novije korisnike “Jedinstvo ” je smisliti kako da biste dobili svoj ​​glavni lik pucati , gdjemiša pokazuje . Rješenje ovog problema stvaranjem MissileLauncher skriptu koja će vam omogućiti da diktira ponašanje raketnih weapons.Things svoj ​​lik morat ćete
FPS_Tutorial.zip Screenshot ” Standardni Imovina Jedinstvo Paket ” datoteku
Show Više Upute Screenshot
1

Preuzmite FPS_Tutorial.zip iz Unity 3D web stranice . Uvoz “Standard Imovina Jedinstvo paket” datoteku iz ” standardne pakete ” folder u vašem Unity 3D instalacijske mape .
2

Otvorite projekt za koji želite mijenjati ponašanje miša . U ovom trenutku , trebali su već izgradili okoliš razini , model za svoj glavni lik, ” Launcher “, odnosno modela oružja , za taj lik , i raketu za ispaljivanje iz oružja . Imajte na umu da jepojam ” projektil ” koristi se u ovom slučaju za opisivanje bilo projektil koji je ispaljen iz oružja , a ne samoeksplozivna raketa .
3

Odaberite “sredstva ” iz glavni izbornik , nakon čega slijedi ” Stvaranje “, a zatim ” Loše “. To će stvoriti novu imovinu u projekt Panel području pod nazivom ” NewBehaviourScript . ” Preimenovanje ovu imovinu na ” MissileLauncher . ” Ova imovina skripta će diktirati ponašanje oružje vašeg lika .
4

Napravite svježe imenik unutar vašeg projekta View oknu pod nazivom ” WeaponScripts . ” Skripte koje definiraju ponašanje svakog pojedinog oružje će biti postavljeni ovdje . Pomaknite novi MissileLauncher skriptu u WeaponScripts imeniku , uz skripte koji definira izgled vašeg raketne objekta .
5

napisati scenarij za ” MissileLauncher ” koje će uzrokovati vaše oružje za generiranje projektil i bi se kretati prema naprijed dajući mu brzina po z -osi . Nakon što ste napisali kod , spremite JavaScript datoteku . Uzorak skripta će izgledati nešto poput :

” var projektila : Rigidbody ;

var speed = 20 ;

funkcija Update ( )

{

ako ( Input.GetButtonDown ( ” Fire1 ” ) )

{

var instantiatedProjectile : Rigidbody = instancu (

projektil , transform.position , transform.rotation ) ;

instantiatedProjectile.velocity =

transform.TransformDirection ( Vector3 ( 0 , 0 , brzina ) ) ;

Physics.IgnoreCollision ( instantiatedProjectile. sudarač ,

transform.root.collider ) ;

}

} ”

” GetButtonDown ( ” Fire1 ” ) ” linija govori scenarij izvršiti sljedeće akcije kada kliknite lijevu tipku miša . ” InstantiatedProjectile ” linija stvara raketni objekt . ” TransformDirection ( Vector3. .. ” linija govori projektil objekt promijeniti svoj ​​smjer do Z- osi , što jeos , gdje se suočava korisnika pokazivač miša .
6

PričvrstiteMissileLauncher skriptu do vašeg lika oružje tako da odete na jedinstvo u FPS kontroler ploču i pričvrstiti scenarij za ” Pokretač . ”
7

izvanredni raketne objekt koji ste stvorili s ” projektila ” varijabla koja se koristi u uzorak skriptu iznad. kliknite na ” raketne ” pismom na ploči projekta , a zatim kliknite “komponente ” u glavnom izborniku. Odaberite ” fizika “, a zatim ” Rigidbody . ” To će učinitiprojektilneki predmet , a utakmica to s promjenjivom ime koje se koristilo u primjeru koda .
8

izvanredni raketne objekt s projektilom varijablu u pismu. Učinite to klikom na ” Launcher ” u hijerarhiji ploči , a zatim povlačenjem raketne skriptu iz ploči projekta na projektilu varijable u odjeljku MissileLauncher skripte .Program će povezati raketne objekt s pravilnom ponašanju .
9

Pokrenite igru testirati ponašanje svoje oružje je . Uz pretpostavku da je vaš lik perspektiva je usmjeren na položaju pokazivača miša , klikom na tipku miša treba otpustiti stvoren projektil duž vektora , gdjemiša pokazuje .

Odgovori