Šesto – Grade igre Korištenje kutomjeri

učenje kroz igru ​​jezajednička strategija koriste djeca , njihovi roditelji, skrbnici i odgojiteljima . Primjena ove strategije za geometriju dobio poticaj s matematikom obrazovnih istraživača Dina i Pierre van Heile . Prema njihovim idejama , ” Za djecu , geometrija počinje s igrom . ” Korištenje igre pomaže šestih razreda razumjeti i koristiti kutomjeri . Učionica igre

za razrednu odugovlači igara ,učitelj odnosi na veliki kutomjerom tako da svi učenici mogu vidjeti brojeve . Djeca mogu pomoći pripremiti tako što ogroman kutomjer i označavanje stupnjeva . Učiteljica i učenici stvaranje raznih kutova ili trokuta iz građevinskog boju papira i natpis stupnjeva na stražnjoj strani papira . Ovi radovi su zatim smješteni u kutiju . U šestih razreda mogu raditi pojedinačno , u parovima , u malim grupama ili u dvije velike skupine . Uz veliki kutomjerom prikazanom ,nastavnik ili učenici zatvorite oči i odaberite papir i držite ga se . Ostali studenti Pretpostavljamo stupnjeva odabranog kuta . Za provjeru mjerenje ,nastavnik ili student onda drži papir na velikom kutomjerom . Studenti se izmjenjuju nagađanje stupnjeva dok su izabrani svi radovi.

Online igre

šestih razreda mogu se prijaviti i vježbati svoje znanje sa online igrama odugovlači . Neke igre , kao što su “kut Aktivnosti ” pokazuje kutomjer , boji kut i pitanje za studente kako bi razgovarali . ” Alien Angles ” daje Brzom priliku za šestih razreda u praksi svoje vještine u predviđanju kut stupnjeva . ” posmatranje zvijezda ” pokazuje kutomjer i teleskop pokazujući u svemir . Djeca pogoditi kut kojiteleskop treba kretati kako bi vidjeli planet .

Likovne igre

Spajanje umjetnosti s kutomjeri pomaže šestih razreda proširiti svoje razumijevanje geometrije uloga igra u stvaranju arhitekture i umjetničkih djela . Jedna igra je da studenti umjetničkih povijesnim knjigama i online resursa . Studenti drže kutomjeri ruci , pokraj bilježnice ili komadićima papira . Rad u malim grupama , parovima ili pojedinačno , učenici gledati kroz knjige o umjetnosti i napraviti bilješke o obliku polumjeseca ili krug oblika pronalaze u slikama i zgrada . Studenti onda napiši naziv djela ili zgrade , umjetnika ili graditelja , datum , mjesto i broj stranice u knjizi . Cilj je pronaći pet primjera i tada prisutna u klasu . Neki arhitektonski primjeri uključuju rimski Koloseum , romaničke lukove i lađe gotičkih katedrala . Slike su renesansni Fra Angelico je ” Navještenje ” Raphael Sanzio -a “Škola u Ateni ” i Leonarda da Vincija skica ljudskim proporcijama odnose na krug .

domaćim utakmicama

Početna igre pomažu šestih razreda primjenjuju ono što su naučili o kutomjeri u svojim domovima . Djeca hodaju oko njihovih domova sa svojim bilježnice, papir , olovke ili olovke . Oni čine note kutova , polumjesec ili krug oblike smatraju i mjesto . Kuhinja jedobro mjesto za početak , nude okrugle pločice , satove i zdjele za miješanje . Komad torte ili kolača ponude mjerenje mogućnosti . Djeca također mogu napraviti bilješke stavki koje treba formirati polumjesec ili krug , ali to ne čine. Ispuhane nogometne lopte ili probušena guma može računati kao nonexamples . Djeca mogu primijetiti tablicu koja stijena , mjerenje stavku i na umu datablica noga nije 90 stupnjeva . Cilj je pronaći 10 stavki koje prikazuju kut , polumjesec ili oblik kruga, a pet stavki koje treba odgovarati , ali to ne čine.

Odgovori