Papir vračara Ideje za djecu

sreća papira pripovjedači , također poznat kao ” Cootie ulova ” suprimjer djetinjstva zabavu u svom najboljem . Jednostavno , jeftino i beskrajno prilagodljive , te origami projekti uvelo praska slučajnosti i zabave u svakom okupljanju . Koristite sreće papir šalteru s djecom u praksi spretnost , dostavi podatke , igrati igre ili jednostavno reći svoje sreće . Folding je vračara

Počnite s trga komad papira i saviti ga na pola puta , pa čak i četiri kvadrata . Izvucite potpunosti , a zatim preklopite svaki kutak na sredini . Flip papir , i opet preklopite svaki kutak na sredini . Presaviju papir na pola , stvarajući pravokutnik . Rad na palac i kažiprst od obje ruke ispod četiri četvornih zaliske . Press lagano zajedno tvore trodimenzionalnu vračara . Uključite djecu u procesu preklop da im daju praksu na slijedeći upute i osjećaj zadovoljstva u njihovom radu . Iako standardni sreće blagajnici početi s radom nekoliko centimetara u promjeru , također možete koristiti vrlo velike ili vrlo male kvadrate za zabavu twist .

Pitanja i Fortunes

Djeca najčešće ukrašavaju sreće blagajnici različite boje i uključuju slike i dizajna . Pitanje – based proricanje sudbine Igra počinje s četiri pitanja , pisane na četiri vanjska kvadrata . Neki primjer pitanja , ” Kako se zoveš ? ” ili ” Koliko djece želiš imati ? ” Igrač odabire pitanje za odgovor , što uzrokujeproricanje sudbine dijete izmjenjivati ​​iznutra orijentacije nekoliko puta , računajući brojeva ili slova u odgovoru . Unutar gatar ,igrač može birati između osam manjih trokuta ukrašenih s brojevima ili slikama . To potiče proricanje sudbine dijete napraviti više poteza ili dizati resica i pročitati sreće . Svaki vračara može primiti osam različitih sreće ishode .
Tematski Fortune blagajnici

Za svježe twist na tradicionalnom gatar , izradu projekta na temelju tema u znanosti , književnosti i povijesti . Čitajući roman , graditi Cootie catchers koji govore sudbinu likova na temelju studentske predviđanja . Povijesna Cootie catcher mogli sintetizirati studenata istraživanje o događajima u određenom vremenskom razdoblju , kao što su vjerojatnosti udarnim zlato vrijeme zlatne groznice ili dobivanje skorbut na gusarskom brodu .
Vračara igre

sreće papir pripovjedač igra može imati smjerove nego udes napisane na svojim unutarnjim zaliske . Koristite najdublje zaliske sakriti aktivnosti ili izazove , kao što su : “Daj osobi koja sjedi na svoje lijevo kompliment ” ili ” Nacrtaj sliku žirafe u deset sekundi . ” Koristite modificirani Cootie hvatača igrati ” Truth or Dare ” označavanje srednje trokuta ” istinu ” i ” usudio ” ovisno o uputama koje leže ispod . Za korištenje ove tipove Lovca u igri na ploči ili druge igre na sreću , ostavite izvana i srednji zaliske potpuno prazan i pisati brojeve na dno zaliske . Spin Cootie hvatač prije igranja kako bi se osiguralo slučajnost . Poput kockica i karata , možete koristiti Cootie hvatača istražiti fenomen vjerojatnosti kroz ponovljenih suđenja .

Odgovori