Kako dovršiti Legend of Zelda : Spirit Tracks Karta

Kako napredujete kroz “The Legend of Zelda : Spirit Tracks “, morate stalno backtrack na Tower of Spirits prikupiti komada Rail Karta da vam reći kako doći do svakog novi hram . Prikupljanje Vatra Realm Karta , posljednji komad Rail kartu, omogućuje vam da završite kartu. Prikupljanje ovaj komad kartu zahtijeva od vas riješiti niz zagonetki , kako bi se popeti od 13. do 17. katu tornja duhova . Upute Screenshot pregled, 1

Povratak na Tower of Spirits nakon završetka potraga u snijegu hramu . Razgovarajte s Anjean i on će vam rećinešto više o dobivanju Fire Karta , završni dio Rail Karta . Unesite toranj i popeti se na 13. katu .
2

Istražite 13. katu , ali budite oprezni Fantomska oči . Oči djeluju poput reflektora i poslati Warp fantomima poslije vas . Izmicanje svoje poglede ili ih poraz za napredak kroz podu . Kao što istraživati ​​, pronaći dva Phantom oči čuvaju suze svjetla, što morate pobijediti prikupiti stavke . Nakon prvog suza od Svjetlosti , nalaze kipovi ribe . Koristite svoje bič da izvadi mač iz ruke u sredini kip , a zatim stavite mač u ruci pravom kipa . Izbjegavajte Fantom Eye i otvorite susjedne škrinje s blagom za malu ključu .
3

Koristite malu tipku na zaključana vrata u blizini warp Phantom je roosting licu mjesta , a zatim penjati stepenicama do 14. kat . Voditelj jugu i ubiti Fantom Eye . Odvratiti Warp fantom koji je čuvao Tear Svjetlosti bacajući svoj ​​bumerang u zid u blizini. Prikupiti Tear Svjetlosti i štrajk warp Fantom tako Zelda može preuzeti kontrolu nad njim . Idi natrag na 13. katu .
4

Jedan na jugozapadu i ubiti Fantom Eye . Uspon stepenicama i prijeći most doći do kovčeg za blago drži malu tipku . Voditelj zapad i otvoriti zaključana vrata . Ostavite link na prekidač kristala u tom području i preuzeti kontrolu nad Zelda . Warp na sjeverozapadu , ubiti Fantom Eye , a zatim glavu jugozapadno pronaći drugi kristalno prekidač . Udari ga , prebaciti kontrolu natrag na link i da ga udarati svoju kristalnu prekidač . Jeste Zelda vratiti u vezu, a zatim proći kroz vrata što ste otvorili .
5

Ubiti neprijatelja u ovom području s Zelda , a zatim ju je ostaviti prekidačem u blizini pijeska . Jeste Link prijeći pijesak na drugu prekidača , onda su oba znaka pogodio njihove prebacuje na jedan most koji Zelda može prijeći . Ponovite ovaj postupak za šiljcima , ali poslati Zelda naći i ostavite poveznica pogoditi prekidače formirati još jedan most . Ubačaj ga i naći riblje kipove . Koristite bič za uklanjanje mač iz jednog kipa , a zatim ga stavite udrugom otvoriti vrata na 15. katu .
6

Šef do 15. kata . Cijeli taj kat je u bitiniz zagonetki slične onima koje ste upravo riješiti . Morate se prebacili kontrolu između Link i Zelda preći šiljcima i napredovati kroz pod . Pratite linearni put šiljcima i prekidača , prijenos kontrole između obje znakova po potrebi , da bi se na kraju podu . Prikupiti ključ s blagom prsa u blizini velikih vrata i otvoriti zaključana vrata da bi se na 16. katu .
7

Imati Zelda warp na drugoj strani karte riješiti zagonetku ovog sobi . Pogledajte uzorak koji fantomska koristi i imaju Zelda ga oponašaju otvoriti vrata na sredini sobe . Glavu gore na 17. katu . Link mač će prestati užaren i Zelda će se vratiti u normalu . Šetnja uz stube kako bi dobili Fire Rail Karta .

Odgovori