Filipinski rođendan igre

filipinski rođendanske igre mogu biti tradicionalne igre igrati djeca iz filipinskog podrijetla . Na Filipinima , djeca se igraju na ulicama s palicama i kamenjem i igrati igre u tijeku slična igri lovice . Tradicionalni filipinski rođendanske igre ne zahtijevaju fantazija opreme ili puno pripreme . Djeca iz bilo koje kulture će uživati ​​u ovih zabavnih i energetske igre . Tumbang Preso

Tumbang preso jejednostavna igra u kojoj mogu sudjelovati tri ili više djece . Prema web stranici kulturne baštine , globalpinoy.com , igrači odabrati dijete koje će biti ” da ” ilidijete može volontirati igrati ” ga . ” Postavite limenku ili plastičnu bocu u sredini prostor za igru ​​. Dijete igra ” to ” stoji u blizini mogu ili plastične boce i pokušava zaštititi limenku od toga prevrtati po ostalom djecom . Igra se tada igrao slična igri ” krpa “. Dijete igra ” to ” mora loviti drugu djecu oko igralište pokušava označiti jedan od njih , a štiti limenku . Akodijete igra ” to ” oznake dijete , ali još jedno dijete je pokucaomože više ,tag se ne broji . Tag broji samo akokonzerva je uspravno .

Djeca mogu baciti svoje cipele na limenci , ili izvoditi u području igrati i kick limenku više . Akodijete uspije upasti u području igrati i kickmogu više bez uzimajući tagged prvo , ona može oporaviti sve cipele prijekonzerva je postavljen uspravno opet i vratiti ih na drugom djecom .
< Br > Piko

Piko jeposkakivanje igra paran broj djece i slično hop viski . Prema globalpinoy.com , djeca crtaju na igraću ploču na zemlji kredom . Dijagram se sastoji od ovalnog podijeljen s X. Napišite brojeve dva, tri , četiri i pet unutar svakog klina oval stvorio crtanjeX. Draw polukrugu na svakom kraju oval i pol ovalnog oblika na svakoj strani . Napišite brojni i šest unutar polufinala krugovima na svakom kraju , i pisati brojeve sedam i osam u svakoj od pola ovala na obje strane . Polu- krugovi i pol ovalnog oblika nazivaju se “satelita “.

Svaki igrač odabire njegovo ili njezino ” mjesec ” i baca kamen u tom dijelu . Igrač treba da hop na igru odbora i kick kamen iz Mjeseca . Sljedeći putigrač baca kamen u broj dva , on poskakuje na tom prostoru i udari kamen iz prostora . Broj pet je sljedeći, a potom šest i tako dalje .
Patintero

Prema Centru za studije jugoistočne Azije na Northern Illinois University , igrači za igru , Patintero , podijeljeni u ekipe s jednakim brojem igrača . Momčadi odlučiti o pobjedničkoj rezultat prije početka igre . Oni mogu odlučiti da će pobjednik bitiprvi tim koji je rezultat pet bodova , na primjer . Igralište jepravokutnik podijeljen u četiri dijela . Momčadi se bacanje novčića ili crtati slamke za odluku koji će tim biti taggersa , adruga ekipa će biti trkači . U taggersa morati stajati na okomitim linijama pravokutnika . Označivačem stoji na okomitom crtom na sredini je dopušteno da se presele na paralelnom linijom koja se sreće sa srednje razine . Trkači moraju smjenjivati ​​prolazi kroz pravokutnika dok izbjegavanje taggersa . Runner rezultat trenutku kada on dobiva kroz taggersa . Ako bilo trkač dobiva tagged , timovi zamijenili mjesta . Pobjednik jeprva momčad dodogovorene rezultatom .

Odgovori