Kako napraviti 3D online multiplayer igre

Trodimenzionalni online multiplayer igre okupiti mnoge različite vrste programa i programskih postupaka . Ti postupci uključuju umjetnu inteligenciju za igre , umrežavanje komunicirati preko weba, i geometrijske funkcije za transformaciju i pregledavanje virtualnih struktura u 3 – D prostoru . Programiranje takav projekt iz temelja bi , naravno, bitilak zadatak , ali možete dobiti pomoć proučavanjem postojeće igre . Izrada svoj ​​3 – D online multiplayer igra gradi vještina u mnogim vrstama programa , koje zatim možete primijeniti na nongaming projekata . Upute Screenshot pregled, 1

Preuzmite izvorni kod za open-source online multiplayer igra kao AssaultCube ili BZFlag . Izvorni kod jeskup tekstualne datoteke koje sadrže upute govori igru kako pokrenuti . To će biti na istom mjestu kao igri izvršnu datoteku .
2

Pročitajte dokumentaciju koju ste dobili s izvornog koda . Dokumentacija određuje programski jezik igra je razvijen od koristi za pisanje u igri izvornog koda .
3

Instaliraj besplatnu Development Kit za programskom jeziku . Oracle nudi kit za Java razvoj , i Open Watcom pruža jedan za C i C ++ razvoja .
4

Čitaj , u programu za obradu teksta , svaki izvorni kod datoteke u igri . To će se početi vam pokazati kakoigra radi . Nećete većini tvrdnji razumiju , ali oni to ne razumiju će pružiti uporište za učenje ostatak koda . Konkretno , pročitajte komentare , koji su ne- izvršne izjave objašnjavajući štodio koda radi . Oni će se pojaviti u roku od tekstualnih dijelova kao što je ovaj : ” /* Ovo jekomentar * /. ”
5

Zapamtite komade koda poput cjelovitih izvornih datoteka . Pamćenja promiče razumijevanje , kao neuroznanost profesor Dr. Bill Klemm Texas A & M University , rekao je . Zapamtite s flash kartice , ili bilo koja tehnika koje ste koristili kako bi naučili još jedan predmet , kao što je vokabular uvjetima za stranog jezika .
6

korak kroz kod koristeći svoj Development Kit -a za ispravljanje pogrešaka . Pročitaj kompletu dokumentaciju za detaljne upute o korištenju ovog alata . Ulazeći kroz kod znači izvršavanje upute jednu po jednu . Ovaj proces pokazuje točno kako se igra u varijable i izjave raditi . Ponovite ovaj korak sve dok ne razumiju svrhu bilo svaku varijablu ili svaku tvrdnju u programu .
7

Izbriši dijelove koda , a zatim kompilirati program i zabilježiti točne učinke na igri da je vaš brisanja uzrokovane . Na primjer , ako primijetite da je lika desna noga nedostaje nakon brisanja određenu funkciju , pišu u časopisu da jefunkcija ste obrisali bilo bitno da simulira lika desnu nogu .
8

Potražite i promijeniti bilo koju stalnu ili tekstualni niz u jednoj od igre izvorne datoteke . Na primjer , promijenitipet do petnaest za hipotetske izjave ” LivesPerCharacter = 5 ; ” . Ovaj korak vas uvodi u programiranje u igri . Ponovite korak za svaku niza i numeričke konstante u igri .
9

napisati izvorni kod koji utječe na ne- stalne varijable u igri . Na primjer , promijeniti lika izgled , iliokolišIgra je smještena u . Znanje koje je stekao od proučavao igru u koracima od pet do sedam će vam omogućiti da napisati ovaj izvornog koda .
10

Ponovi prethodni korak do tebe ne mogu prepoznati izvorne igre više . Kada se to dogodi , vi ćete završiti svoje vlastite online multiplayer igre .

Odgovori