Kako napraviti svoj ​​vlastiti u obliku labirint igra

labirint jevrsta puzzle igra koja se može uzeti na raznim veličinama i oblicima . To može testirati našu domišljatost i oduševiti nam kreativno eksperimentiranje . Labirint treba početne i završne točke . Osim toga , to bi trebalo pružiti dovoljno izazova da daju ciljana publika osjećaj postignuća . Postoji bezbroj načina da zaradite svoj ​​vlastiti labirint igra , uključujući projektiranje računalnih programa , crtajući ih na papiru ili stvaranje 3 – D strukturne one . Možete izvući papir labirinte na grid sustavima koji koriste bilo koje dodatke ili oduzimanja razvijati konačni labirint game.Things što vam je potrebno
Grid papiru
vladara Screenshot Eraser Screenshot boji marker
prikazati više Upute Screenshot
1

Draw vanjski pregled za namjeravani labirint na listu od gridded graf papiru , pomoću ravnala . Odaberite jednostavan geometrijski oblik poput kvadrata ili pravokutnika koji će se opisuju labirint područje. Napravite granicu pomoću neparan broj kvadrata po svakom rubu .
2

olovka u X u svakoj od najudaljenijih grid kvadratića koji ocrtavaju perimetru vašeg labirinta . Koristite svjetlosne oznake olovkom koju možete izbrisati kasnije ili sakrivanja u boji protivnička igrača .
3

Razvijati mrežu uzorak za ostatak graničilo području . Počnite s praznom trgu u gornjem lijevom redu . Obilježite sljedeći trg s točkom u sredini . Alternativna prazne i isprekidane trgovima duž cijele dužine redom . Alternativni dot – a X – patterned kvadrata za dovršetak sljedećeg retka , opet , s početkom u lijevom trgu . Izmjenjivati ​​te dvije obrasce ispuniti preostale retke unutar mreže granice .
4

Odaberite jedan X trg među perimetralne trgovima predstavljaju ulaznu točku labirint, i još X trg narazličite strana mrežu za zastupanje izlaz točku . Koristite samo X -a koji su na rubu linije . Brisanje rendgenske je sa trgova u ove dvije pozicije .
5

Stvaranje vijugave put kroz labirint brisanje samo kvadrata s točkicama , s početkom u ulaznu točku . Osigurati puno pletiva i skreće na putu , i ne dopustitida se prijeđe put . Završite put na izlazu .
6

Dodaj slijepe ulice primjećujući gdje praznih kvadrata postoji osamljeno i izvan glavne staze . Pronađite praznih kvadrata i brisanje točkice i X -a koji vode od njih na glavnom putu . Ponovite postupak za onoliko samostalne praznih kvadrata što je više moguće .
7

Trace tijekom preostalog unutarnje X i trgovima točaka pomoću markera da se formira zidove labirinta .

Odgovori